Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Jako firma můžete se zákazníky komunikovat různými způsoby. Jeden z nich jsou firemní časopisy, které patří mezi velice účinné nástroje firemní komunikace.
Mohou být určeny pro vaše zaměstnance, pro odbornou veřejnost a partnery (tzv. B2B) nebo pro vaše zákazníky (tzv. B2C).
Již brzy se můžete těšit na nové vydání časopisu BARTH TIME, kde se dozvíte, co vše je u nás nového. Přes prázdniny jsme pro Vás připravili spoustu novinek, které Vám nasázíme do nového čísla našeho občasníku.
Díky firemnímu časopisu můžete informovat o všech novinkách ve vaší společnosti a udržet si tak kontakt s vašimi zákazníky. Svým zaměstnancům jednoduše představíte nové tváře ve vaší společnosti nebo je pozvete na společné akce (semináře, školení, den otevřených dveří apod.).
Firemní časopis může mít mnoho podob. Rádi se s vámi sejdeme a představíme všechny možnosti. Poradíme vám s obsahem, navrhneme pro vás grafickou podobu a zajistíme i samotný tisk časopisu. Přejete si, aby vás časopis dorazil do schránky? Není problém, zajistíme pro vás veškeré služby od A do Ž.
Na začátek si můžete sami odpovědět na několik otázek:
Pro koho bude časopis určen? (vnitřní komunikace, široká veřejnost apod.)
Jak by měl vypadat? (počet stran, barevnost, materiál apod.)
Jak často bude vycházet?
Jaký bude rozpočet?
S tvorbou firemních časopisů máme bohaté zkušenosti, sami měsíčně vydáváme časopis pro naše zaměstnance.
Společně najdeme nejvhodnější variantu přesně pro vás. Neváhejte se na nás obrátit.
Adam Burkoň
člen představenstva