Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nadnárodní společnost nabízející široký sortiment punčochového zboží, dámského i pánského spodního prádla. Do portfolia společnosti patří světové značky jako DIM, Playtex, Wonderbra, Nur Die, Lovable či Bellinda.
…pro všechny, kteří hledají kvalitu a maximální komfort.
Dokonale padnoucí spodní prádlo je základním předpokladem pro naše každodenní aktivity. Nezáleží přitom na tom, zda se právě věnujeme sportovním činnostem, potřebujeme vyřídit nezbytné pochůzky ve městě či vést firemní poradu.
Výběr vhodného a kvalitního spodního prádla hraje důležitou roli v životě každého z nás a má vliv na to, jak se cítíme v průběhu dne.
V rámci spolupráce se společností Hanes Czech Republic, s. r. o. jsme realizovali označení prodejen ZNAČKOVÉHO PRÁDLA, a to prostřednictvím světelné reklamy nad vstupy do obchodů, která velmi hezky ladí s celým konceptem prodejny.
V interiéru jsme použili světelné panely s backlit bannery a prodejny jsme polepili rozličnými druhy samolepicích fólií tak, aby byla zajištěna nejen designová stránka, ale také dlouhodobá trvanlivost. Hraní si s detaily nás zkrátka baví :-).
Pro klienta vyrábíme také plakáty, letáčky, slevové kartičky i visačky – vše na míru a přesně dle požadavků tak, aby „to spolu hezky ladilo“ a bylo plně kompatibilní. V rámci spolupráce využíváme také klaprámy, u nichž je výhodou jejich snadná a rychlá výměna, takže lze grafický poutač měnit vždy dle aktuální potřeby.
Spektrum aktivit BARTH Reklamky je opravdu široké. Naši klienti u nás naleznou služby v módu „all inclusive“, který šetří čas i energii. V rámci spolupráce s Hanes Czech Republic, s. r. o. se tak ještě navíc věnujeme např. direct mailingu aneb „sdělení šité na míru“. Tato forma marketingové komunikace je ideální pro přímé, osobní a adresné oslovení konkrétních osob a představuje efektivní formu propagace, která propojuje firmu se stávajícími i potenciálními zákazníky.
Josef Morkes
ředitel výroby a relizace