Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Komorní filharmonie Pardubice je orchestrem mozartovského typu, který se zaměřuje především na interpretaci děl klasicismu, raného romantismu a komorně-orchestrálních skladeb 20. století. V repertoáru však posluchači a milovníci hudby naleznou také soudobé kompozice a nejrůznější multižánrové projekty.
V prvopočátku jsme měli od Komorní filharmonie Pardubice možnost zúčastnit se výběrového řízení na tvorbu jejich nového loga. S tím se naši grafici popasovali na výbornou, nicméně v tomto případě se klient nakonec rozhodl pro jiné návrhy. Ano, i takové jsou začátky některých dlouhodobých vztahů.
Nicméně tato skutečnost nám nezabránila v pozdějším navázání spolupráce a v postupné realizaci jiných unikátních projektů.
Ve světe venkovních médií patří reklama na vozidlech MHD mezi nejvyhledávanější, a to vzhledem k její velikosti, investici a dosahu. Tato „reklama v pohybu na čtyřech kolech“ je nepřehlédnutelnou a dokáže oslovit široké spektrum lidí.
V rámci spolupráce jsme realizovali polep autobusu, kdy nám hotovou grafiku dodala samotná filharmonie. I když u nás v BARTH Reklamce umíme zařídit polep od A do Z, tedy včetně grafického návrhu, můžete se na nás obrátit i v případě, kdy máte zpracovanou vlastní grafiku. Pokud s námi chcete svoje stávající projekty rozvíjet či posouvat dál, polep autobusu je skvělou příležitostí!
Vzhledem k tomu, že jsme si vytyčili za cíl podpořit brand značky a aktivity filharmonie jako takové, zvolili jsme celopolep. V tomto konkrétním případě jsme si to mohli dovolit s naprostou lehkostí.
Autobus laděný do černobílé variace tak může brázdit pardubické ulice nejen v roce 2023.
Stejně jako při polepu MHD, tak i v tomto případě nám Komorní filharmonie Pardubice dodala vlastní podklady. Grafika tedy byla jasná od samého počátku a my jsme se mohli vrhnout na realizaci billboardů i CLV.
Nejprve jsme klientovi navrhli celoroční kampaň a posléze vytipovali vhodné plochy tak, aby korespondovaly s jeho programem plánovaných akcí, které si pro návštěvníky připravil do nového kalendářního roku.
Billboardy s pozvánkou na „Pardubické hudební jaro“ jsme umístili na strategická místa podél silnic a u citylight vitrín jsme volili místa pro pěší. Stejně tak jsme zprostředkovali i další grafická zpracování upozorňující veřejnost na nadcházející akce klienta na poli umělecké scény.
Pokud chcete zaujmout na těch správných místech, využití billboardů i CLV je jedinečnou cestou jak upozornit na každou budoucí událost.
Ať už opravdu velký formát v podobě billboardu nebo světelná reklama v podobě CLV, vaše projekty se s námi neztratí!
Pavel Formánek
obchodní ředitel