Některé údaje shromažďované tímto poskytovatelem slouží pro účely personalizace a měření efektivity reklamy.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Některé údaje shromažďované tímto poskytovatelem slouží pro účely personalizace a měření efektivity reklamy.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Cílem bylo navrhnout a vytvořit rozsáhlý web, který bude přehledně prezentovat služby a zároveň nabídne praktické nástroje pro zákazníky. Klíčovou částí je velký dotazník na míru, který návštěvníkům usnadní celý proces. Součástí webu je také bohatý přehled všech památečních předmětů rozdělený podle kategorií. Web měl být moderní, responzivní, snadno ovladatelný a vizuálně odpovídat celkovému charakteru služeb.
FATIMA poskytuje pietní služby spojené s posledním rozloučením s domácími mazlíčky. Zajišťuje vyzvednutí zvířete, kompletní servis a nabízí široký výběr památečních předmětů. Každý případ řeší individuálně, s důrazem na citlivý přístup, podporu a maximální úctu k potřebám majitelů.
Výsledný web pomáhá denně důstojně se rozloučit se svým mazlíčkem.
Podívejte se, jak celý projekt vypadá v praxi.










Tvorba nového webu nebo redesign toho stávajícího je velký krok. Chápeme, že máte mnoho otázek a možná si nejste jisti, kudy se vydat. Právě od toho jsme tady. Nechte si od nás nezávazně a zdarma poradit. Cena nového webu začíná už od 20 000 Kč!
Na webu pro Kremaci zvířat FATIMA jsme připravili kompletní řešení od návrhu struktury po spuštění finálního webu s rozsáhlým online dotazníkem pro kremaci zvířete.
Součástí projektu bylo vytvoření mnoha podstránek s památečními předměty, urnami a doplňky, včetně vložených fotografií, popisů a cen.
Web je navržen s důrazem na citlivou komunikaci, přehlednost a důstojný vizuální styl.
📱 Plně responzivní web pro mobily, tablety i stolní počítače.
⚡ Optimalizaci rychlosti načítání pro plynulý uživatelský zážitek i SEO.
📝 Rozsáhlý online formulář s přehlednou strukturou a logickým členěním.
🖼️ Katalog s téměř 1000 vloženými položkami.
📊 Nasazení měřicích kódů – GA4, GSC, GTM.
Analytika GA4 a sledování výkonu webu:
Web je napojen na Google Analytics 4 (GA4), Google Search Console (GSC) a Google Tag Manager (GTM), které umožňují měření návštěvnost a sledování zájmu o produkty. Díky tomu má klient přesný přehled o návštěvnících i efektivitě marketingových aktivit.
Výsledek: Moderní, přehledný a citlivě pojatý web, který zjednodušuje komunikaci se zákazníky, prezentuje služby přirozeně a zároveň působí důstojně a profesionálně.

"Reklamku BARTH jsme si vybrali už několikrát a pokaždé jsme byli spokojeni. Ať už šlo o tiskoviny, firemní oblečení, polepy vozů nebo tvorbu webu, vždy se na ně můžeme spolehnout. Skvělý tým slušných lidí, se kterými je radost spolupracovat. Umí rychle pochopit naši představu a přidají i doporučení, která dávají smysl. Jsou féroví a spolehlivý. Za naši firmu je rozhodně doporučujeme."
— Barbora Nováková, Kremace zvířat FATIMA