Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Cinestar je jednou z nejvíce rozšířených sítí multikin v Česku, kde působí od roku 2001. A my jsme moc hrdí na to, že jsme jim mohli navrhnout a zrealizovat kolekci pro zaměstnance ve vesmírném vizuálním stylu.
Úkol od klienta zněl jasně, navrhnout komfortní a zároveň reprezentující uniformy pro brigádníky a zaměstnance Cinestaru v korporátních barvách. A protože těch není zrovna málo, mohli jsme jít cestou zakázkového textilu, kde se fantazii meze nekladou.
Začali jsme s prvními návrhy, mezi kterými byly v prvním kole polokošile. Ty jsou střihově elegantní, ale zároveň velmi pohodlné. Navrhli jsme více než 9 dámských i pánských polokošil lišících se jak barevnými kombinacemi, tak potiskem, vycházejícím z jejich korporátní identity v různém rozsahu.
Dámské a pánské košile byly další etapou našich návrhů. Vzhledem k rozsahu zakázky jsme si mohli dovolit navrhnout i vlastní látku, ať už zakázkově barvenou nebo potištěnou vzorkem v podobě malých planetek. Klient si tedy mohl vybrat celkem ze tří variant včetně tkaniny se speciální vazbou oxford.
Návrhy uniforem jsme doplnili o autentické jmenovky, vyrobené z dibondu, které se zatím nerealizovaly.
Nedílnou součástí textilu je i dobře zvolený střih a materiál, aby uniformy byly pohodlné. U pánských košil jsme sice zvolili klasický dlouhý rukáv, pohráli jsme si s barevnými légami i manžetami a límeček doplnili o takzvané – BD zapínání.
U dámských košil jsme zvolili slušivý rozhalenkový střih a ¾ rukávy, které jsou pro dámy i slečny pohodlnější a také vytvoří jednoduchý, ale zajímavý efekt s barevně odlišenou, ohrnutou manžetou.
Zakázkově barvené a potištěné knoflíčky, tkané textilní labely, barevné prošití, výšivka či potisk, na tom všem záleží, aby byl textil co nejvíce autentický, a tedy i klientovi na míru. Přesvědčte se sami níže, co takový detail s textilem udělá.
Realizace tohoto projektu byla výzvou po všech stránkách – expedovali jsme celkem 5 842 kusů na zakázku vyrobeného a obrandovaného textilu ve 4 různých druzích a velikostech. Zásilky jsme doručili na 12 poboček Cinestaru po celé České republice. Logistické plánování bylo klíčové, aby každý kus dorazil včas a přesně tam, kam měl, což vyžadovalo důkladnou koordinaci a pečlivou přípravu každé jednotlivé expedice.
HVĚZDNÉ FINÁLE
V jednoduchosti je krása. U klienta zvítězila zakázkově barvená látka a to jak u košil, tak polokošil – vesmírně hluboká modrá jako hlavní barva a hvězdná magenta jako barva doplňková. Obě barvy byly definované dle korporátních barev Cinestar a textilního vzorníku PANTONE. Výroba zakázkových uniforem je sice časově náročnější vzhledem k přípravě, vzorování a testování materiálů, ale výsledkem je originální a autentický dresscode.
Veronika Kropáčová
produkční, specialistka reklamního textilu