Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
V únoru jsme navštívili největší český e-commerce a on-line business veletrh s 13 tematickými konferencemi CzechOn-lineExpo. Představilo se více než 100 firem a program byl opravdu nabitý různými novinkami z online marketingu.
Velmi probíranou byla letos omnichannel strategie, která je založená na využití všech kanálů současně. Bez ní se už v dnešní době neobejde žádný z velkých e-shopů a ty střední by se měli snažit, co nejrychleji na ni přejít. Za poslední dva roky v době covidu totiž přibyla na online trhu velká skupina zákazníků díky zavřeným kamenným obchodům, a tak byli lidi nuceni nakupovat pomocí e-shopů. Musíme zde především vyzdvihnout nárůst nakupujících v demografické skupině 65+. Pro prodejce se tak otevřela nová cílová skupina, se kterou se dříve moc nesetkávali. Je možné pro ně vytvořit vlastní strategii pro efektivnější prodej a splnit tak jejich mezní užitek.
Mezi další zajímavé novinky bychom určitě zmínili prezentaci Ondřeje Zoubka z Heureky, který se ve svém panelu rozpovídal o nových nástrojích Simple bidding a Simple pairing. Tyto nové nástroje, které Heureka nově nabízí k otestování, by měly pomoci s párováním produktů a nastavením cen za proklik.
Velmi často se v přednáškách také objevovala cookies lišta. Její povinnost od nového roku ovlivnila celý segment online marketingu. Zejména se řešil problém poklesu návštěv na webech/e-shopech a pak také její vzhled a textace, které velmi ovlivňují proklikovost.
Ze všech přednášek jsme si odnesli nové postřehy, na které se v letošním roce určitě více zaměříme a budeme je předávat vám „našim zákazníkům“.
Ing. Ondřej Jón
specialista online marketingu