Nevíte ještě, co jsou PPC kampaně? Nebo již to víte, ale neumíte je nastavit? Nebo je umíte nastavit, ale už je neumíte vyhodnocovat? Potom přijďte na naše školení PPC reklamy, které jsme si pro Vás připravili jako jednu z produktových novinek letošního roku.
Jelikož forma PPC reklamy získává stále na oblibě, pořád se u našich zákazníků setkáváme s tím, že přesně neví, jak PPC kampaně fungují, případně co jim můžou přinést. Proto jsme se rozhodli nedělat pouze školení či workshop, ale ukázat Vám i některé případové studie, odprezentovat přesah PPC kampaní a odpovědět na Vaše dotazy.
Proto pokud chcete investovat do sebe, rozšířit svoje znalosti, přijďte na naše školení.
Kurz je koncipován pro začátečníky a mírně pokročilé správce PPC reklamy. Dále pro majitele firem či marketingové pracovníky, kteří rozhodují o investicích do marketingu či zvažují, zda s ním začít.
Pokud jste již protřelým PPC specialistou, byl by tento kurz spíše opakováním Vašich základů. Přesto pokud byste uvítali konzultaci, neváhejte nás kontaktovat a domluvíme se přímo na osobní konzultaci.
Jen 1 990 Kč bez DPH za jednu osobu.
Pokud je více účastníků z jedné společnosti, má každý další účastník školení za 50%.
Školení je splatné předem a držíme 100% garanci Vaší spokojenosti.
Teoretická část
Co je to PPC a k čemu slouží?
V jakých nástrojích lze PPC reklamu vytvořit?
Typy kampaní.
Praktická část
Nastavení první vyhledávací kampaně
v Google Ads.
Nastavení kampaně.
Výběr vhodných klíčových slov.
Vytvoření reklamních inzerátů.
Vytvoření rozšíření reklam.
Import kampaně do Skliku.
Jak změřit výsledky?
Propojení s Google Analytics.
Nastavení konverzí Google Ads.
Případové studie z praxe.
Čas 9:00 – 15:30.
Maximálně 7 účastníků.
Společný oběd a občerstvení po celý den.
Notebooky nejsou k dispozici (doporučujeme vzít si vlastní kvůli praktické části).