Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Spolupráce s letištěm na kampani přišla spolu s nově vybudovaným terminálem, respektive s letním letovým řádem 2022, kdy jsme počátkem tohoto roku byli osloveni, zda bychom letišti pomohli proměnit interiér doslova od podlahy. Tímto byla rozšířena naše dlouhodobá (byť do toho okamžiku drobnější a rozhodně ne tak intenzivní) spolupráce. Cílem bylo vytvořit čisté a příjemné prostředí, a to jak pro cestující, tak zaměstnance a podpořit tak celkový koncept letiště.
Jelikož byli a jsou na letišti s našimi službami spokojeni, zcela nově jsme se s letištěm vydali také cestou součinnosti ve světě online marketingu.
Se společností BARTH Reklamka jsme začali spolupracovat v roce 2022. Již v minulosti mně řada známých doporučovala právě tuto společnost. První kroky naší spolupráce vedly ke sjednocení vizuálu letiště na sociálních sítích, pokračovalo to grafikou na webu, tvorbou vizitek a reklamních videí. Postupně se vzájemná kooperace rozšířila na kompletní branding interiéru terminálu letiště. Celý tým společnosti odvedl skvělou a profesionální práci. Se spoluprací jsme maximálně spokojení a chceme v ní pokračovat i nadále.
Mária Ministrová, Development and Marketing Manager
V rámci zakázky jsme vytvořili ručně kreslené motivy místních kulturních památek (např. Kunětická hora, Zelená brána, zámek Pardubice), které jsme do prostoru letiště zakomponovali v souladu s hlavní myšlenkou – vytvořit jedinečný prostor, jenž poskytuje komfort, kvalitní zázemí a příjemné kompaktní prostředí pro cestující i zaměstnance.
Největší část práce na tomto projektu spočívala v brandingu ochozu v odletové a příletové hale. Na stěny je wallwrap samolepka to nejlepší řešení a touto cestou jsme se vydali i my. Podklad totiž nevyžaduje žádnou složitou přípravu, nevznikají žádné nečistoty jako u malby a vše je celkem rychle nainstalované. V rámci letiště jsme samolepky vytvořené na míru instalovali za pomoci vysokozdvižného vozíku, díky čemuž jsou v současné chvíli příjemnou a decentní ozdobou prostoru.
Během tvorby navigačního systému na podlahové ploše jsme využili stávající logo a malinko jej graficky poupravili tak, aby mohly vzniknout například originální samolepky se speciální laminací odolnou proti poškrábání, které jsou ideální volbou pro namáhané prostory a veřejná místa s vysokou koncentrací návštěvníků. V konkrétním případě vznikl taktéž poutavý prvek, který doslova vybízí děti k tomu „prolétnout se“ uvnitř haly, a to ještě před samotným odletem do cílové dovolenkové destinace. Zároveň se jedná o příjemnou formu a přehledné směrování cestujících např. k rychlému a pohodovému odbavení.
Nejlepší a nejrychlejší možnost, jak upozornit na nějakou novinku nebo akci v interiéru budovy, je pomocí klaprámů. Do nich snadno umístíte plakát s informacemi, které chcete předat cestujícím a rychle dokážete reagovat na změny. Výměnu totiž zvládne opravdu každý.
Ideální forma polepu a ořezu pro jednoduchou grafiku či text, kterou jsme aplikovali na vstupních dveřích do haly letiště a zakomponovali v rámci nápisu „Vítejte v Pardubicích“. Vše opět v čistých a jednoduchých liniích tak, aby jednotlivé komponenty dotvořily a dokonale zapadly do celkového konceptu.
Jemná dekorace průhledných ploch, která plní také funkci zneprůhlednění prosklených prostorů, a to bez zamezení pronikání světla dovnitř interiéru. V našem případě jsme pískované fólie s tvarovým ořezem použili na vstupní dveře do terminálu.
Veškerou výše zmíněnou tvorbu a její realizaci jsme zvládli ještě před prvním letošním letem z Pardubic do španělského Alicante, za což jsme nesmírně rádi.
Jelikož jsme tento první let pro klienta zaznamenali, upravili a sestříhali – přidáváme dané video k nahlédnutí, stejně jako záznam z 3denní akce brandování interiéru letiště.
Celkově je nový terminál i koncept letiště určený všem, kteří dávají přednost klidnému, komfortnímu a rychlému odbavení bez zbytečných stresů a bez nutnosti dorazit na letiště s několika hodinovým předstihem. Cílem dlouhodobé spolupráce je zvýšit povědomí o tom, že pardubické letiště poskytuje pravidelné i charterové lety a podpořit také neustále se rozšiřující nabídku dovolenkových destinací.
Jakub Vágner
reklamní poradce