Jak se tvořil náš nový web?

nase-myslenka.jpg

NAŠE MYŠLENKA

Naše požadavky na nový web byly především v tom, abychom zdůraznili kvalitu našich služeb a renomé firmy, která působí na trhu již od roku 1996. Naše hlavní zaměření je na segment B2B, proto je pro nás velmi důležité, abychom mohli prezentovat každou naši službu nebo produkt v moderní přehledné formě včetně referencí, které jsme pro naše zákazníky realizovali. Zejména je pro nás důležité ukázat návštěvníkům webu, že nejsme pouze lokální reklamní agentura, ale že působíme na celorepublikové úrovni.

prvnotni-grafiky-navrh.jpg

PRVOTNÍ GRAFICKÝ NÁVRH

Vzhledem k tomu, že naše společnost je jedna z divizí celé skupiny BARTH Group a. s., tak jsme se museli držet podobných vizuálních prvků, které jsou použité na ostatních webech. Snažili jsme se docílit moderního vzhledu, který na první pohled upoutá svojí přehledností. Web je postaven na reálných fotografiích z našich zakázek, které mají u návštěvníků webu budovat důvěryhodnost společnosti.
Základem jsou oddělené horizontální linie, které se dále promítají do funkčních prvků, jako je například slider s akčními nabídkami či prezentace našich realizovaných zakázek. Celému webu dominuje přehledné menu s našimi hlavními kategoriemi, které je stále viditelné na kterékoliv stránce.

realizace-webu.jpg

REALIZACE WEBU

Web jsme realizovali agilní metodikou. S naším dodavatelem webových řešení, který se postaral o nastavení technických záležitostí, jsme dělali změny a úpravy webu za běhu, tak aby to vyhovovalo přesně našim požadavkům. 
Po dokončení technických záležitostí a spuštění první funkční verze následovalo kompletní naplnění webu texty, daty, fotografiemi a vizuálními prvky. Při tvorbě obsahu jsme museli brát v potazzásady SEO, abychom byli dohledatelní na jednotlivá klíčová slova v organickém vyhledávání
Dokončení finální verze předcházelo vytvoření nespočtu grafických návrhů na každou podstránku a následné několika set hodinové plnění obsahem. 

finalni-verze-webu.jpg

FINÁLNÍ VERZE

Nový web se nám podařilo spustit v těžkém období koronavirové krize, a proto tento krok bereme jako nový impuls pro zefektivnění dosavadní prezentace celé firmy. Součástí původního webu byl i systém na rezervaci ploch. Nově má tento systém svoji vlastní doménu REKLMKA-PLOCHY.cz
Nechceme usnout na vavřínech, proto spuštění finální verze nebereme jako konečné. Na novém webu budeme pravidelně zveřejňovat akční nabídky, nové reference i nové služby a produkty, které chceme v budoucnu zahrnout do našeho portfolia. Zároveň budeme web vylepšovat technickými funkcemi, tak aby jeho procházení pro vás bylo co nejpřívětivější.

Chcete s námi realizovat také nový web?

Kontaktujte našeho specialistu

Ing. Ondřej Jón

specialista online marketingu

Ing. Ondřej Jón