Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Velké výročí si vyžaduje velkou oslavu a my byli u toho od samého začátku. Přípravy nebyly jednoduché, ale o to byl event
firmy C. Bechstein lepší.
Spolupráce s Vaši firmou BARTH prokázala Vaší vysokou profesionalitu. Vše bylo do detailu skvěle provedeno a naše akce byla kladně hodnocena zaměstnanci, vedením společnosti i celou veřejností. Budeme se těšit na další spolupráci.
David Kopecký, C. Bechstein
I velká a zavedená společnost jako je C. Bechstein raději nechá organizaci takto významného dne na profesionály. Zadání bylo celkem jednoduché – oslava 170 let od založení firmy, takže se celkem logicky nabízelo ukázat výrobu pian a pianin široké veřejnosti.
Tento jedinečný zážitek doplnit lahodným cateringem a decentní zábavou pro všechny věkové kategorie, které tuto jedinečnou akci navštívily. Nakonec si tento jedinečný den společně se zaměstnanci a partnery firmy vychutnalo přes 500 dalších návštěvníků a určitě nikdo nelitoval.
Akce určená pro širokou veřejnost nese jistá specifika. Program musí být originální a pobavit jak malé, tak starší publikum. Na tento aspekt jsme při plánování samozřejmě mysleli a do programu zařadili aktivity jako malování na obličej, kouzelné vystoupení mikromága a po celý den se návštěvníci mohli nechat zvěčnit zručným karikaturistou.
Pohodovou atmosféru navozoval zkušený moderátor Pája Cejnar a zlatým hřebem celého dne byla fantastická ANNA K, která jedinečně podtrhla celý den.
Pro nás je to již taková rutina. Sestavit harmonogram akce, vytipovat účinkující, zajistit pódium a ozvučení, připravit catering a celý prostor náležitě vyzdobit. Rutina nebo zkušenost, každý tomu říká jinak. Pro naše klienty oba tyto pojmy zaručují, že celá akce proběhne hladce a zážitek bude maximální.
Veřejnost se o této oslavě a dnu otevřených dveří mohla dozvědět z promoakce, která probíhala o víkend dřív v nákupním centru Futurum nebo v reklamním spotu v rádiu, také z naší dílny.
Do každé akce dáváme kousek našich srdcí a pokaždé se snažíme vymyslet něco originálního. Zde si každá žena odnesla jako originální dárek růži v barvách C. Bechsteinu, děti krásného obrandovaného plyšového medvídka a muži luxusní sadu pera a tužky.
Adam Burkoň
reklamní poradce