Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
V pardubickém Afi paláci se otevírala nová pobočka prodejny Rieker a našim úkolem bylo, aby se o této novince dozvěděla široká veřejnost. Jaké nástroje jsme použili na to, aby každý v okolí věděl kam si přijít pro nové boty?
S BARTH Reklamkou jsme spolupracovali poprvé a byli jsme velice spokojeni. Agentura zastoupená panem Ceralem profesionálně zvládla naše zadání kampaně v Pardubicích jak na billboardy, CLV tak polepy MHD a eskalátoru přímo v OC Palace v Pardubicích. S výsledkem spolupráce jsme byli maximálně spokojeni.
Jaroslav Vacek , jednatel
Snad není v interiérech pardubických obchodů větší reklamní plocha než ta, kterou si zvolil Rieker. Polepit "zespod" eskalátory v OC Palace Pardubice je velice složitý úkol a jen tak někdo si na něj netroufne.
Naši technici během "noční směny" odstranili starý polep a aplikovali bezmála 40 metrů čtverečných samolepky s novým motivem, který zaručeně osloví každého, kdo na eskalátory nastoupí nebo jen projde kolem.
Stará dobrá klasika, která nikdy nezklame a zaručeně přinese výsledky. Hlavně když klient dal na naše doporučení a kampaň pojal ve velkém.
Motiv Rieker budeme po dobu tří měsíců v Pardubicích vídat snad na každém rohu. Dohromady jsme obsadili dvacet ploch na pečlivě vytipovaných místech.
Polep eskalátoru a outdoor nosiče jsme doplnili o skvělý prvek, kterým je reklama na vozech městské hromadné dopravy. Dva takové vozy budete potkávat v centru Pardubic i přilehlých obcích.
Jedná se o velmi efektivní druh prezentace v porovnání nákladů a účinnosti. Vozidla MHD zpravidla najezdí až 6 000 km měsíčně.
Zdeněk Ceral
reklamní poradce