Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Pro našeho dlouhodobého klienta Mar-Luk s.r.o. jsme vytvořili zcela nový e-shop Domacivakuovani.cz, který se specializuje na prodej potřeb pro domácí vakuování potravin, jako jsou například vroubkované sáčky, vakuovací stroje, sous-vide vařiče a mnoho dalšího. E-shop byl vytvořen na platformě WordPress + WooCommerce.
Vytvořením samotného e-shopu a naplnění produkty to samozřejmě nekončí. Naše spolupráce zahrnovala i technickou integraci e-shopu s platební bránou, což umožňuje plynulé a bezpečné provedení transakcí. Dále jsme zajistili tvorbu XML feedů pomocí kterých je možné se napojit na srovnávače zboží, napojení na dopravce (Zásilkovna a GLS), propojení s fakturačním systém iDoklad, který automaticky vytváří a odesílá faktury.
Pro e-shop jsme také aktivně tvoříme obsah pro blog, který je úspěšný při oslovování cílového publika a přináší užitečné informace týkající se vakuování potravin. Tyto články pomohly zvýšit návštěvnost webu a zapojení zákazníků.
Dalším důležitým aspektem byla úspěšná propagace e-shopu pomocí online marketingu. Naše reklamní kampaně na platformách jako Google Ads, Heureka.cz a Facebook jsou pečlivě navrženy a pravidelně optimalizovány, což vede k získávání nových zákazníků a samozřejmě oslovování i těch stávajících. Zpočátku se jevila produktová kampaň na Googlu jako ta nejsilnější, ale postupem času se ukázalo, že největší přínos mají kampaně na Facebooku, které dokážou akvizicovat nové a nové zákazníky.
Jako každý e-shop, tak i domácívakuování má svůj bestseller. Zde se jedná o papírové kapesníčky, které měly sloužit jako doplňkový prodej na e-shopu, ale nakonec pomocí kampaní na Faceboku dokázal, že je z pohledu zákazníků velmi zajímavý a kvalitní. Proto na tento produkt vymýšlíme a tvoříme neustále nové a nové kreativy.
Ing. Ondřej Jón
specialista online marketingu