Některé údaje shromažďované tímto poskytovatelem slouží pro účely personalizace a měření efektivity reklamy.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Některé údaje shromažďované tímto poskytovatelem slouží pro účely personalizace a měření efektivity reklamy.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Jak jsme mesh bannerem zakryli nevzhledné lešení a nechali památku dýchat během její rekonstrukce?

Při rekonstrukci pardubické Zelené brány jsme dostali zajímavý úkol od stavební firmy Chládek a Tintěra, Pardubice a.s. zakrýt lešení tak, aby potisk vynikl, konstrukce zůstala chráněná a restaurátoři měli dostatek světla pro svou práci.
Řešení jsme našli ve speciálním materiálu MESH CHERRY 03-420 – perforovaném banneru se zpevněným okrajem a oky po 30 cm, který kombinuje vizuální efekt s odolností vůči větru a mechanickému namáhání.
Bannery a plachty
Klient nám dodal finální grafiku, kterou jsme před samotnou výrobou otestovali pomocí nátisků přímo na vybraný materiál. Výsledky jsme spolu s klientem finálně schválili. Výsledkem je harmonické zakrytí památky, které nejen chrání, ale i esteticky doplňuje centrum města po dobu rekonstrukce.
Montáže a instalaceŘešení
Natočili jsme krátké video přímo ze skladu, které ukázalo skutečné prostředí a kolegy.
Z natočeného materiálu vzniklo reels video, které působilo přirozeně a autenticky.
Zachytilo běžný pracovní den, lidský přístup i atmosféru firmy – díky tomu si okamžitě získalo důvěru a oslovilo přesně definovanou cílovou skupinu.
Zadání
Cílem bylo obsadit pozici skladníka v Kutné Hoře.
Bez uvedení mzdy, bez klasické inzerce – pouze přes sociální sítě.
Pracovali jsme s minimálním rozpočtem a klíčem bylo vytvořit si důvěru s potenciálními uchazeči.
Zdeněk Ceral
reklamní poradce
