JAK VZNIKALO LOGO Techni Trade s.r.o.

JAK TO ZAČALO

Vše to začalo správou online kampaní, které pro zákazníka děláme od roku 2019. Během této spolupráce vznikl požadavek na tvorbu nového
firemního webu a s ním i možnost redesignu loga společnosti.

NÁVRHY LOGA A JEHO FINÁLNÍ PODOBA

Zadáním bylo zachovat stávající barevnost a samozřejmě vyjádřit podstatu oblasti podnikání. Návrhů vzniklo hned několik. Všechny s vyjádřením řezu nebo řezného nástroje v kombinaci s technickým vzhledem fontu, který je pro technické zaměření společnosti vhodný. Klientovi jsme naše návrhy osobně odprezentovali a s vytištěnými logy jsme mu nechali několik dní na rozmyšlenou. Finální návrh prošel ještě několika drobnými facelifty, ale společně s klientem jsme logo krásně doladili k jeho spokojenosti, a to nás těší!

navrh-loga-technitrade-1
navrh-loga-technitrade-2
navrh-loga-technitrade-3
techni-trade-logo

LOGOMANUÁL

K logu neodmyslitelně patří minimálně základní logomanuál, aby vznik nového loga měl svůj smysl a dodržovala se korporátní identita v jeho duchu. Definovali jsme, jak se logo smí a nesmí používat, korporátní font, barevnost a vizitky. Při návrzích na vizitky vznikl náhodou i korporátní vzorek poskládaný z obrysů řezných nástrojů, které společnost vyrábí. Ten se nám nakonec krásně propsal i do dalších médií.

DALŠÍ POUŽITÍ LOGA

Novou identitu jsme aplikovali na celou flotilu firemních vozů, reklamní předměty, vizitky a v neposlední řadě na zmíněnou online kampaň i na zcela nové webové stránky, které nyní více svědčí o tradici společnosti Techni Trade s.r.o. a je tak nejen pro jeho zahraniční klienty serióznější a atraktivnější. 

O tom, co vše pro společnost děláme zase někdy příště…

Chcete také oživit Vaše firemní logo?

Kontaktujte našeho obchodního ředitele

Pavel Formánek

obchodní ředitel

Pavel Formánek