Naším novým klientem se v letošním roce stala moderní zakázková kalírna, která nabízí široké spektrum služeb v oblasti tepelného a chemicko-tepelného zpracování. Jedná se o místní pardubickou firmu s dlouholetou s tradicí, jež staví svoje podnikání na individuálním přístupu k zákazníkovi již řadu let.
Děkujeme týmu BARTH Reklamka za skvělou kreativní práci v rámci reklamní kampaně pro MEDUNA vakuová kalírna.
Vytvořili nám prezentaci přímo podle našich přání a vše proběhlo bez komplikací a v odsouhlaseném čase.
Ing. Vendula Nováková, jednatelka společnosti
V rámci naší spolupráce jsme kalírně pomohli vytvořit náborovou kampaň s využitím outdooru (reklama na autobuse MHD).
Aby polep autobusu mohl vůbec vzniknout, vzali jsme to pěkně od podlahy! Nejprve jsme využili naší profesionální techniky a příslušenstvím a uskutečnili fotografování v autentickém prostředí samotné kalírny.
Portrétové focení je možností, jak přenést jedinečnost každého jednoho z nás do projektů, které mohou např. podporovat prezentaci firmy, její vize či aktuální potřeby.
Spektrum využití této služby je široké a u nás v BARTH Reklamce se fantazii, jak již víte, meze nekladou! Plníme přání a požadavky i těch nejnáročnějších klientů!
Jakmile jsme měli dofoceno, následoval přesun se do našeho grafického studia, kde přišla na řadu kreativní a grafická stránka věci. Fotografie jsme vyladili tak, aby nejen dobře vypadaly, ale v kontextu s celkovým polepem také dávaly jasné sdělení směrem k veřejnosti aneb „Rosteme a hledáme nové kolegy“.
V daném případě bylo personální fotografování základním stavebním kamenem pro obrandování autobusu, kdy je výsledným produktem efektivní forma reklamy ve špičkové kvalitě, která podporuje růst firmy a reflektuje její aktuální potřeby.
Jelikož společnost MEDUNA vakuová kalírna s. r. o. neustále roste, dohodli jsme se také na vytvoření originálního banneru na míru, který v současné chvíli zdobí areál firmy (konkrétně poutá pozornost kolemjdoucích a je zakomponován v rámci oplocení).
Veškeré kontaktní údaje, které jsou součástí banneru, jsme navrhli tak, aby vystoupily z polepu hezky do popředí a zároveň korespondovaly se zaměřením kalírny. V rámci podpory náborové kampaně jsme zvolili jako dominantní červenou barvu, která v daném případě hovoří za vše.
Zdeněk Ceral
reklamní poradce