Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nemocnice Pardubického kraje, a.s. (NPK) poskytuje komplexní ambulantní a lůžkovou péči ve všech oborech.
Provozuje lůžkovou následnou péči, domácí péči, základní i specializovanou diagnostickou péči a lékárny.
Se společností, která má pět odloučených pracovišť – Pardubická nemocnice, Chrudimská nemocnice, Orlickoústecká nemocnice,
Litomyšlská nemocnice a Svitavská nemocnice, spolupracujeme již přes 5 let.
S BARTH Reklamkou spolupracujeme často a rádi více než dva roky. Naše požadavky nepatří už z povahy oboru mezi nejjednodušší, ale ještě se nám nestalo, že by si s tím „Bárti“ neporadili. Jsou ochotní, milí a schopní zareagovat okamžitě. Což je v situaci „včera bylo pozdě“ k nezaplacení. V oblasti PR a médií se pohybuji dvanáct let, a s podobným profesionálním přístupem jsem se setkala pouze jednou. Nevěřila bych, že na něj narazím zrovna v Pardubicích. Reklamku doporučuji všem, kteří se rozhodují, komu svěřit svoje reklamní aktivity.
Kateřina Semrádová, vedoucí oddělení komunikace a marketingu
Protože se jednalo o první ročník, museli jsme připravit kompletní branding a produkci. Co si pod tímto pojmem máte představit? Začali jsme tvorbou loga. Následovaly bannery na Facebook, a samozřejmě jsme museli během 3 dnů vytvořit web. Pro samotnou akci jsme vytvářeli a tiskly fotostěnu, vizitky, certifikáty, pozvánky, programy, jmenovky, muší křídla a jiné.
V současné době již je naše aktivita zaměřena přímo no NPK, která velmi intenzivně začala pracovat na interní komunikaci. Připravujeme grafiku pro časopis DOTEK, který má za cíl informovat všechny pracovníky a návštěvníky o novinkách v NPK. Grafiku připravujeme i na spoustu dalších akcí, jako jsou například letáky pro darování krve, vánoční vouchery, náborové letáky a mnoho dalšího.
Spolupráce s Nemocnicí Pardubického kraje nabrala na intenzitě před dvěma lety díky projektu Vědět víc. Tento projekt o karcinomu prsu byl natolik úspěšný, že jsme se díky němu dokázali propracovat k dalším službám. V dnešní době pro zákazníka připravujeme grafické práce, tvorbu firemního časopisu, tisky časopisů, rollupů, reklamní předměty a tabule, polepy a jiné. Za sebe můžu říct, že takto si představuji ideální spolupráci s klientem. Díky tomu, že spolupracujeme skoro na denní bázi, známe se natolik dobře, že pracovní vztah přerostl už v přátelství a je to pro nás taková srdcovka.