Prodejny potravin JIP
v novém kabátě

interiery-jip.jpg

NOVÝ KABÁT

Česká rodinná firma JIP s více než 20letou tradicí se rozhodla nabídnout svým zákazníkům potraviny v novém kabátě.
Při výběru nového konceptu vyhrála příroda neboli dřevo. To bylo doplněno o kombinace šedých barev. Snaha přiblížit co nejvíce čerstvých potravin i v maloobchodě se vyplatila a ukázala jako trefa do černého. Podařilo se nám otevřít již 4 prodejny v novém kabátu a další budou následovat.

Společnost založili bratři Jan a Ivo Plškovi v roce 1994. V té době vzniklo i logo, které zůstalo stejné a neměnné.
I díky tomu je zákazníci vždy poznají. Logo se v prodejně objevuje hned v několika podobách i barevných provedeních.

svetelne-logo-jip.jpg

SVĚTELNÁ REKLAMA

Provozovna v Sezemicích leží kousek od hlavní silnice. Proto bylo potřeba prodejnu „osvítit“ i zvenku. Vyrobili jsme světelné logo, které je z opálového plexiskla opatřené translucentní samolepkou. Samozřejmě v barvách společnosti JIP.

napisy-jip.jpg

3D NÁPISY

Celá prodejna se nese v duchu zbrusu nového konceptu, který se kromě příjemného vzhledu s použitím přírodních materiálů obrací za nejnovějšími trendy v oblasti prodeje potravin. Nabízí čerstvé masné a mléčné výrobky z obslužného úseku. Součástí prodejny je také teplý pult, kde si zákazníci mohou dát například párek v rohlíku, grilované kuře nebo třeba čerstvou obloženou bagetu. Tyto úseky jsme odlišili díky 3D nápisům, které jsou vyrobeny z 20 mm PVC. Písmo je následně stříkáno do šedé barvy a připevněno pomocí jeklové konstrukce.

Všechny informační cedule v prodejně jsme vytvořili přímým tiskem na PVC desky o tloušťce 5 mm. Jejich instalace je velmi snadná, cedulky drží všude.

Chcete s námi realizovat něco podobného?

Kontaktujte našeho reklamního poradce

Zdeněk Ceral

reklamní poradce

Zdeněk Ceral