Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Společnosti JIP jsme dali již 4 prodejnám nový vzhled a další budou následovat.
Česká rodinná firma JIP s více než 20letou tradicí se rozhodla nabídnout svým zákazníkům potraviny v novém kabátě.
Při výběru nového konceptu vyhrála příroda neboli dřevo. To bylo doplněno o kombinace šedých barev. Snaha přiblížit co nejvíce čerstvých potravin i v maloobchodě se vyplatila a ukázala jako trefa do černého. Podařilo se nám otevřít již 4 prodejny v novém kabátu a další budou následovat.
Společnost založili bratři Jan a Ivo Plškovi v roce 1994. V té době vzniklo i logo, které zůstalo stejné a neměnné.
I díky tomu je zákazníci vždy poznají. Logo se v prodejně objevuje hned v několika podobách i barevných provedeních.
Provozovna v Sezemicích leží kousek od hlavní silnice. Proto bylo potřeba prodejnu „osvítit“ i zvenku. Vyrobili jsme světelné logo, které je z opálového plexiskla opatřené translucentní samolepkou. Samozřejmě v barvách společnosti JIP.
Celá prodejna se nese v duchu zbrusu nového konceptu, který se kromě příjemného vzhledu s použitím přírodních materiálů obrací za nejnovějšími trendy v oblasti prodeje potravin. Nabízí čerstvé masné a mléčné výrobky z obslužného úseku. Součástí prodejny je také teplý pult, kde si zákazníci mohou dát například párek v rohlíku, grilované kuře nebo třeba čerstvou obloženou bagetu. Tyto úseky jsme odlišili díky 3D nápisům, které jsou vyrobeny z 20 mm PVC. Písmo je následně stříkáno do šedé barvy a připevněno pomocí jeklové konstrukce.
Všechny informační cedule v prodejně jsme vytvořili přímým tiskem na PVC desky o tloušťce 5 mm. Jejich instalace je velmi snadná, cedulky drží všude.
Zdeněk Ceral
reklamní poradce