Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Udělali jsme novou tvář MENTMOBILE pro youtubera MenTa. Jeho Fiat Maluch jsme oblékli
do leskle zlatého kabátu a přidali jsme matně černá kola. Svoji předpremiéru si užil na pardubickém dostihovém závodišti.
Na 20. května 2017 jsme připravili dětský den s programem pro celou rodinu – akci jsme pojmenovali BARTH Day. Chtěli jsme, aby si každý přišel na své a aby se na akci jen tak nezapomnělo a tak jsme pozvali youtubera MenTa, se kterým jsme potají začali pracovat na speciálním brandingu jeho nově pořízeného auta.
Fiat Maluch je v dnešní době spíše "zajímavé vozítko" než bezpečný a moderní dopravní prostředek.
Zajímavé auto je to, co jsme potřebovali.
Bylo ale zajímavé dostatečně?
Pro nás rozhodně ne. Chtěli jsme vytvořit něco bizarního.
Proto jsme společně vymysleli projekt Zlatý Maluch – nový MENTMOBILE.
Naměřili jsme Malucha a objednali jsme 15 metrů speciální zlaté fólie – té nejlesklejší. Jedná se o speciální fólii s kanálky pro snazší instalaci – skrze kanálky se lehko vytlačuje vzduch.
I když má náš tým na polepy aut hluboké zkušenosti, strávil lepením Malucha značné množství času. Přeci jenom se jedná o staré auto se spoustou záhybů na karoserii a s větracími průduchy a dalšími složitými tvary. Zlatá fólie je navíc tužší než klasické fólie a její instalace tak byla složitější.
Největším oříškem byly blatníky, kde se musela fólie nahřívat horkovzdušnou pistolí tak, aby se více roztáhla a dostala se do prolisů.
Po dokončení polepu zlatou fólií jsme naměřili plochy, které se měly obrandovat a nechali jsme náš plotr pracovat – vyřezat z černé lesklé fólie potřebné tvary.
Vyrobené samolepky jsme přenesli na auto a tak vznikl nový MENTMOBILE.
Celý proces polepu Malucha byl držen v tajnosti a vědělo o něm pouze několik lidí.
Den před akcí jsme večer přepravili Malucha na pardubické dostihové závodiště, kde se BARTH Day měl konat, dostali jsme ho na speciální pódium a přikryli jsme ho plachtou.
MenT měl na akci 2 vstupy a až při druhém vstupu na pódiu odhali svůj nový MENTMOBILE.
Vyhlásili jsme také soutěž o reklamní balíček od MenTa – vyfoťte Malucha a na Instagramu přidejte hashtag #MENTMOBILE.
Ještě během akce přibyly desítky příspěvků.
Reakce příjemně překvapených lidí naplnily naše očekávání a všem jsme dokázali to, že držíme naše slovo a polepíme cokoliv – navíc kvalitně a poutavě.
Prohlédněte si sekci REKLAMNÍ POLEPY.
Josef Morkes
reklamní poradce