Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Firma EUROLOGIS center nás oslovila s požadavkem na tvorbu nového brandu jejich společnosti.
Je to komplex mrazíren, skladovacích prostorů, ubytovny, logistického centra a dalších divizí.
Vytvořili jsme nová loga pro všechny divize, navrhli jsme grafiku na propagační bannery na venkovní plochy budov a zajistili jejich výrobu a instalaci. Tvorba nového loga je velmi náročný proces. Je potřeba se naladit na potřeby i vnímání klienta. Což se nám povedlo, i když proces to byl dlouhý a náročný. Vše se ladilo do posledního detailu, nejen hlavní logo pro areál EUROLOGIS, ale také brand pro všechny jeho divize.
Když bylo logo na světě, pokračovali jsme v přípravách vizuálů na bannery, které budou prezentovat jednotlivé aktivity areálu. Vyrobit nevšední grafiku v dnešní době není zrovna snadné, když je toho všude tolik. Naším cílem bylo, jasně oddělit každou divizi a udělat něco výjimečného, co každého zaujme. Když nám klient vše odsouhlasil a byl spokojen, začala nejtěžší fáze spolupráce a to instalace vyrobených bannerů nemalých rozměrů. Místo instalace bylo špatně přístupné ze všech stran. Svolali jsme naši partu odborníků a zjistili jsme, zda existuje nějaká plošina, která by s montáží pomohla. Díky náročnému terénu připadala v úvahu jen jedna varianta instalace, a to s pomocí horolezců, kteří s námi do toho šli.
Proces trval několik dní, nejdříve dokonalá technická příprava na bezpečné uchycení bannerů a pak následné pověšení. Horolezci i naši technici
odvedli skvělou práci a tento areál rozhodně nikdo nepřehlédne.
Adam Burkoň
člen představenstva