Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Vánoční sezóna se neúprosně blíží. Podívejte se na tipy našeho specialisty na reklamní předměty Adama Burkoně.
Ano, už to pomalu začíná. S většími společnostmi řešíme vánoční dárky již od srpna, tudíž už máme několik objednávek, několik nabídek odeslaných a několik zpracováváme. Samozřejmě ideální čas pro řešení dárkových předmětů začíná být nyní na přelomu září a října, kdy je čas nějaký ten týden vytipovat ideální produkt, nechat jej vyrobit, obrandovat a dodat dle požadavků klienta na jeho místo určení.
Letos se zatím nejvíce poptávají dárkové balíčky, do kterých se vejde vždy více typů produktů od potravin, přes praktické až po upomínkové předměty. Každý obdarovaný si tam vždy něco najde a ještě se rozdělí s ostatními. Balíčky se dají krásně zabalit do dárkových tašek, krabic s potiskem nebo se například dají dát i do batohu, který poté slouží jako reklamní předmět. Balíčky se hlavně dají uzpůsobit ženám či mužům, věkové kategorii i společenské vrstvě obdarovaných.
Letošním hitem jsou také předměty s personifikací, umíme na dárkový předmět umístit konkrétní jméno obdarovaného. Není tedy nic hezčího, když si rozbalíte krabičku, najdete zde balíček medových perníčků, sklenici medu nebo například plecháček s vlastním jménem.
V první řadě vám s výběrem vždy pomůžeme. Důležité je vědět, jaký máte orientační rozpočet na dárek, zdali jsou obdarovaní převážně ženy či muži a do jaké spadají průměrné věkové kategorie. Podle i předešlých zkušeností např. s potravinovými balíčky vám sestavíme dárek na míru.
Obdarovaný může dostat balíček za 500 Kč, ale i například hrnek, který se dá hezky obrandovat v částce kolem 50 Kč.
Je vhodné v předvánočním období obdarovat za dobře odpracovaný rok jak své kolegy, zákazníky, tak i obchodní partnery. Dárky mohou být v různých cenových hladinách vždy odpovídající důležitosti obdarovaného.
Dárkové předměty na Vánoce je vhodné řešit s předstihem, tudíž nejlepší je začít vše řešit zkraje října – tedy nyní, ale vždy se dá něco operativně vymyslet i v předvánočním čase. Čím dříve se ale dárky řeší, tím jistější je jejich včasné dodání a také především, že budou skladem. Aktuální situace v nedostatku materiálů a zboží se ukazuje i na trhu reklamních předmětů, tudíž čím dříve se řeší, tím je větší jistota na kvalitní hezký dárek.
Ano, jako vánoční dárek lze vymyslet i drobný produkt v řádu desítek korun, ale i luxusní vy vyšších částkách. Spolupracujeme i se značkovými výrobci kožených produktů a elektroniky, není nám tedy neznámé dodávat předměty v hodnotě několika tisíc korun. Vše záleží na rozpočtu a požadavku, jak moc potřebujete obdarovaného potěšit.
Poslední dobou se specializujeme i na zakázkovou výrobu, kdy umíme vyrobit např. vánoční ozdoby v daných barvách, obalech i brandingu dle přání klienta.
V paměti mám několik vzpomínek ohledně zajímavých zakázek. Nejvíce mi utkvěla dodávka více jak 800 cestovních kufrů, které jsme realizovali na poslední chvíli a ještě těsně před Vánoci jsme je rozváželi po České republice na klientovi pobočky, aby je stihli před svátky rozdat svým zaměstnancům.
Adam Burkoň
reklamní poradce