Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Společnost Moët Hennessy je importérem 13 značek prémiového alkoholu do České republiky. Díky ní máme možnost v České republice zakoupit ty nejkvalitnější šampaňské, koňaky, vodky, bourbony, whisky nebo tichá vína.
Grafický vizuál a výrobu dárkového boxu dle zadání klienta? Tato práce nás moc baví. Pro Vánoční prodej dárkových balení šampaňského Veuve Clicquot (značka je specifická svou oranžovou etiketou) jsme navrhli vizuál a grafické zpracování dárkového boxu, který obsahoval lahev tohoto prémiového šampaňského a 2 skleničky. Mimo grafické zpracování jsme zajišťovali veškerou produkci dárkového boxu, který obsahoval exkluzivní prvky jako textilní ucho barvené dle PANTONE značky nebo parciální lak po ploše 60% dárkového boxu.
Každoroční podpora Vánoční podpora prodeje pro kvalitní alkohol je potřeba. K Vánoční atmosféře dobrá sklenka dobrého alkoholu prostě patří. Jeden z nejznámějších koňaků planety měl velmi atypický prodejní stánek, jenž zaujímal svou pozici v obchodním řetězci Makro. Stánek, jenž pojmul desítky až stovky lahví koňaků, zaujal téměř každého kolemjdoucího. Ve stánku byly podsvícené poličky, kreativní grafika na stěnách i podlaze, televize s reklamním spotem a především dominanta stánku, maxi 3D lahev koňaku postavená z Vánočních ozdob.
Dárek k nákupu šampaňského? Kdo si v loňském roce ve vybraných obchodech zakoupil ve Vánočním období lahev šampaňského Veuve Clicquot, měl možnost získat k lahvi Vánoční ozdobu. Tento užitečný dárek jsme dodali na míru klienta. Dárková pevná krabička, kterou jsme navrhli a vyrobili obsahovala skleněnou Vánoční ozdoba, která byla z foukaného skla, ozdoba byla lakována do PANTONE barev značky, ozdoba na sobě měla slogan značky „Let life surprise you“ (přeloženo: Nechť Tě život překvapí), tento slogan byl aplikován na ozdoby ručně a tvořil 3D efekt.
Pro světoznámou vodku z Polska Belvedere, jenž do společnosti Moët Hennessy spadá jsme vyráběli prodejní barkety, které v obchodních řetězcích napomáhají produkt nikterak nepřehlédnout. Tyto barkety podporují prodej produktu ve vysoké míře, stojí tedy za to produkt takovýmto POS materiálem podpořit.
Adam Burkoň
reklamní poradce