Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Originální polep firemního vozu, který vám na první pohled prozradí, co budete řešit s pánem, který z něho vystoupí.
Za nás jsem absolutně spokojen s výsledkem. Velmi oceňuji přístup celé organizace i po “pomalejším” začátku s kapkou netrpělivosti z mé strany :)
Roman Drášil, ředitel společnosti
Zadání majitele společnosti, pro kterou se polepovala ojetá Škoda Superb, znělo dost jasně – celopolep, na kterém bude při prvním pohledu jasně vidět, čím se firma zabývá. Tím nám byly nechány volné ruce a prostor pro kreativitu. Vzniklo tak hned několik návrhů od více grafiků, aby bylo z čeho vybírat. Světlé i tmavé, decentní i trochu odvážnější. Tak může i ze staršího vozu být zase neobyčejné služební vozidlo.
Proběhlo několik korektur, při kterých jsme s klientem naladili detaily a padlo finální rozhodnutí, že celé auto "oblečeme" do textury fotovoltaického panelu. Tím jsme určitě dodrželi požadavek, aby si zákazníci toto auto jednoduše zapamatovali a bylo na první pohled poznat, jaké služby firma realizuje. Ještě jsme ale museli splnit poslední bod "rozsáhlého :)" zadání.
Přišli jsme s myšlenkou, že celý polep bude takzvaně ze dvou vrstev. První podkladovou tvoří textura fotovoltaického panelu v matné laminaci a druhou zase tištěné a přesně plotrované nápisy a loga v lesku. Tyto doplňky na autě pěkně září oproti matnému základu. Tím dostává celé řešení trochu jiný rozměr, ale museli byste se podívat hóódně z blízka, abyste poznali, že se nejdená a souvislou vrstvu materiálu. Výsledek opravdu stojí za to. Vše máme hezky nafoceno, ale naživo to vypadá ještě lépe :)
Adam Burkoň
reklamní poradce