Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Podívejte se, jak jsme pro nový online auto a moto salon natočili několik reklamních spotů, které se následně použily pro
reklamu v televizi, pro PPC kampaně a pro webové stránky.
Autocentrum BARTH na konci roku 2019 spustilo zcela nový a jedinečný webový projekt BARTH-GO.cz. No a protože nový web potřebuje reklamu, tak jsme ji pro Autocentrum BARTH natočili. Dopředu jsme věděli, že spot nebude hraný v reálném prostředí jako třeba na showroomu, ale jelikož se jedná o čistě online projekt, bude spíše interaktivní. Cílem bylo zákazníkům představit a ukázat výhody nového webu. V zadání navíc bylo několik variant pro použití na sociálních sítích, inzertních webech, na YouTube jako preroll a postroll videa atd.
Natáčení probíhalo v pražském studiu a herecké role se chopil ambasador společnosti Autocentrum BARTH, Pavel Cejnar. Z našich řad jsme si rozdělili tyto role: režisér, asistentka, kameraman, zvukař a zbytek doprovodného týmu. Natáčení probíhalo hladce, ovšem ne tak rychle, jak jsme si představovali, takže jsme po několika hodinách zjistili, že na večeři doma nebudeme. Navíc se v nahrávacím studiu (velké plechové hale) porouchal teplomet zajišťující komfortní teplotu, takže se velká část natáčení odehrávala, vzhledem k nízkým venkovním teplotám, v poměrně chladném prostředí. Ocenit tedy musíme výkon herce Pavla Cejnara, který vše zvládl velmi profesionálně a s úsměvem na rtech.
Technické zajímavosti z natáčení:
Cesta k novým spotům tedy nebyla úplně jednoduchá, ale vlastně nás velmi bavila. Natočili jsme spoustu materiálu a byli jsme zvědaví, jak to nakonec dopadne.
Adam Burkoň
reklamní poradce