Jak se natáčela
TELEVIZNÍ REKLAMA PRO BARTH GO

nataceni-videa.jpg

UNIVERZÁLNÍ VIDEO

Autocentrum BARTH na konci roku 2019 spustilo zcela nový a jedinečný webový projekt BARTH-GO.cz. No a protože nový web potřebuje reklamu, tak jsme ji pro Autocentrum BARTH natočili. Dopředu jsme věděli, že spot nebude hraný v reálném prostředí jako třeba na showroomu, ale jelikož se jedná o čistě online projekt, bude spíše interaktivní. Cílem bylo zákazníkům představit a ukázat výhody nového webu. V zadání navíc bylo několik variant pro použití na sociálních sítích, inzertních webech, na YouTube jako preroll a postroll videa atd.

nataceni-videa-2.jpg

NATÁČENÍ VE STUDIU

Natáčení probíhalo v pražském studiu a herecké role se chopil ambasador společnosti Autocentrum BARTH, Pavel Cejnar. Z našich řad jsme si rozdělili tyto role: režisér, asistentka, kameraman, zvukař a zbytek doprovodného týmu. Natáčení probíhalo hladce, ovšem ne tak rychle, jak jsme si představovali, takže jsme po několika hodinách zjistili, že na večeři doma nebudeme. Navíc se v nahrávacím studiu (velké plechové hale) porouchal teplomet zajišťující komfortní teplotu, takže se velká část natáčení odehrávala, vzhledem k nízkým venkovním teplotám, v poměrně chladném prostředí. Ocenit tedy musíme výkon herce Pavla Cejnara, který vše zvládl velmi profesionálně a s úsměvem na rtech.

Technické zajímavosti z natáčení:

  • Video jsme natáčeli v rozlišení 4K – nově vznikající standard pro digitální film.
  • Museli jsme vymyslet a nastavit zrcadlové zobrazení s živým obrazem, aby Pavel Cejnar viděl, na co ukazuje.
  • Natáčeli jsme celkem 5 variant, každou v jiné stopáži.
  • Výstup byl použit pro televizní vysílání a pro internetové kampaně. Všude jsme splnili veškeré technické požadavky.

Cesta k novým spotům tedy nebyla úplně jednoduchá, ale vlastně nás velmi bavila. Natočili jsme spoustu materiálu a byli jsme zvědaví, jak to nakonec dopadne.

Natáčení předcházelo několik verzí storyboardů, kde se vytvářela kreativa a celý příběh.
Složité to bylo v tom, že se vytvářelo několik verzí spotů:

  • 6 sekundová verze jako reklamní spot do České televize.
  • 31 sekundová verze na multimediální kostku na hokej HC Dynamo Pardubice a verze jako pre a postroll na ivysilani.cz České televize a jako reklama na Youtube.
  • 102 sekundová verze na web BARTH-GO.cz, kde se vysvětluje celý produkt a obchodní proces a výhody webu“.
Reklamka.cz
Reklamka.cz
Reklamka.cz

PROHLÉDNĚTE SI FOTKY Z NATÁČENÍ

Image-5
Image-11
Image-12
Image-14

Chcete s námi realizovat něco podobného?

Kontaktujte našeho reklamního poradce

Adam Burkoň

reklamní poradce

Adam Burkoň
Zásady ochrany osobních údajů
Nezbytné
Funkční
Analytické
Výkonové
Reklamní
Ostatní
Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie k vylepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou podle potřeby kategorizovány, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak používáte tento web, abychom ukládali preference uživatelů a poskytovali jim obsah a reklamy, které jsou pro vás relevantní. Tyto cookies budou uloženy ve vašem prohlížeči pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost se z těchto souborů cookie odhlásit. Odhlášení z některých z těchto souborů cookie však může mít vliv na vaše procházení.

Nezbytné

Nezbytné soubory cookie jsou zásadní pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem.

Tyto soubory cookie neukládají žádná osobní identifikační data.

Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.

Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počet návštěvníků, míru okamžitého opuštění, zdroj provozu atd.

Výkonové

Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových indexů výkonu webu, což pomáhá zajistit lepší uživatelský komfort pro návštěvníky.

Reklamní

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.

Ostatní

Jiné nezařazené soubory cookie jsou ty, které jsou analyzovány a dosud nebyly zařazeny do žádné kategorie.

Powered by CookieYes