PPC reklama Weby a e-shopy Sociální sítě SEO Newslettery Srovnávače zboží Webová analytika Školení PPC reklamy Jak nasdílet přístupy k reklamním účtům?

SPRÁVA PPC REKLAMY

Zviditelnit vás můžeme jak pomocí textových inzerátů, tak za pomoci bannerů (které sami tvoříme v grafickém studiu) a videí. Kampaně cílíme na relevantní publikum, tedy na lidi, u kterých je největší šance, že u vás provedou konverzi (např. odeslání poptávkového formuláře nebo objednávky). Nastavujeme také remarketing – cílení reklamy na návštěvníky, kteří už jednou navštívili váš web/e-shop nebo na ty, kteří opustili nákupní košík a ještě nedokončili objednávku.
Samozřejmostí je zasílání podrobných reportů z marketingových kampaní každý měsíc.

Reklamka.cz

Zjistíme vaše potřeby.

Reklamka.cz

Vybereme typy kampaní.

Reklamka.cz

Kampaně vytvoříme a spustíme.

Reklamka.cz

Vyhodnocujeme a optimalizujeme.

Vyberte si kampaň nebo si od nás nechte poradit

ppc-reklama-vyhledavaci-kampan.jpg

VYHLEDÁVACÍ KAMPAŇ

Tato kampaň cílí na lidi, kteří už většinou vědí co hledají a do vyhledávače zadávají konkrétní klíčová slova. Vaše reklamy se mohou zobrazit nad i pod neplacenými výsledky vyhledávání a poznáte je podle štítku s nápisem "Reklama". Současně se reklama může zobrazit i v Partnerských webech jednotlivých vyhledávačů.

ppc-reklama-bannerova-kampan.jpg

BANNEROVÁ KAMPAŇ

Pomocí rozsáhlých obsahových sítí jednotlivých PPC systémů je možné zasáhnout širokou škálu uživatelů, kteří o vás nikdy neslyšeli. Pokud uvádíte novou službu nebo produkt na trh, tak bannerová kampaň je pro vás tou ideální volbou. Reklama se může zobrazit na webových stránkách, YouTube nebo v mobilních aplikacích.

ppc-reklama-remarketing.jpg

REMARKETINGOVÁ KAMPAŇ

V případě, že chcete oslovit návštěvníky, kteří již navštívili váš web/e-shop nebo opustili nákupní košík, tak pro vás vytvoříme remarketingové kampaně. Ty budou zákazníkovi službu nebo produkt stále připomínat a je tak větší šance, že dokončí nákup na vašem webu nebo e-shopu. Do banneru můžeme přidat klidně slevový kód, který upoutá velkou pozornost a zvýší tak šanci, že uživatel na webu nakoupí nebo dokončí konverzi.

vyroba-ppc-banneru.PNG

VÝROBA PPC BANNERŮ

Chcete být vidět v obsahové síti Googlu, Seznamu či na YouTube? Bannery tvoříme tak, aby splnili očekávání uživatelů a byly vždy efektivní dle daného cíle. Můžeme je použít pro akviziční či remarketingové kampaně.

ppc-reklama-produktova-kampan.jpg

PRODUKTOVÁ KAMPAŇ

Produktové kampaně (PLA) jsou vysoce konverzním kanálem a fungují pouze pro e-shopy. Spolu se zbožovými srovnávači nabízí efektivní možnost, jak získat e-shopu nové objednávky za co možná nejnižší náklady. Jednotlivé reklamy se zobrazují automaticky na stránce vyhledávače v podobě fotky, popisu a ceny produktu.

ppc-reklama-dynamicky-remarketing.jpg

DYNAMICKÝ REMARKETING

Na základě produktových inzerátů lze vytvořit i dynamický remarketing (DRTG), který zobrazuje návštěvníkům vašeho e-shopu zboží, které si u vás již prohlíželi. Když si například někdo prohlížel 4 typy televizních obrazovek, tak to systém sám rozpozná a zobrazí danému uživateli bannerovou reklamu, která bude obsahovat dané typy obrazovek. Tato forma reklamy bývá vysoce výkonná.

ppc-reklama-video-kampan.jpg

VIDEO KAMPAŇ

Videoreklama je moderní a převratný způsob propagace, jak oslovit nové zákazníky na trhu. Reklama se může zobrazit na YouTube a na webech či v aplikacích jednotlivých partnerů pro video. Výhodou tohoto typu kampaně je, že si můžete vybrat cenovou strategii. Můžete platit buď za zobrazení každé reklamy nebo můžete platit za to, když divák zhlédne 30 sekund videa nebo ho zhlédne celé, pokud je kratší než 30 sekund. Výkonnou formou jsou také 6 sekundové reklamy, které nelze přeskočit. 

voucher-google-ads.jpg

A JAK JE TO S CENOU?

V každém nástroji platíte pouze v případě, až když na vaši reklamu někdo klikne. Neplatíte tedy vůbec za zobrazení reklamy, což je velkou výhodou. Cena za proklik se většinou pohybuje kolem pár korun. Někdy to ale může být i v řádek desítek korun a ve výjimečných případech i sta korun např. na slovo "levná půjčka". Zde vždy záleží na konkurenčním prostředí.

Denní nebo měsíční rozpočet závisí jen na vás. Některé velké e-shopy investují několik desítek tisíc korun měsíčně, zatímco malým webům s jednou službou stačí pár tisíc korun za měsíc.

Pro nové zákazníky získáme kupón v hodnotě 8 500 Kč

Pokud si chcete PPC reklamu pouze vyzkoušet a zjistit, co vám může přinést, tak vám v rámci podpory a rozjezdu vašich marketingových aktivit pomůžeme získat poukaz na 8 500 Kč kreditu v nejrozšířenějším reklamním nástroji Google Ads

ppc-reklama-google-partner.jpg

GOOGLE PARTNER

Jsme certifikovaný Google Partner  – ověřená společnost, která službu Google Ads dobře zná a umí s ní pracovat.

Naši kolegové splnili opravdu náročné testování v oblasti systému Google Ads a získali tak odborný certifikát neboli označení pro opravdové profesionály. 

Svěřte nám svou kampaň a přesvědčte se sami. Stejně, jako řada našich dosavadních zákazníků.

ppc-reklama-skoleni-ppc.jpg

ŠKOLENÍ PPC REKLAMY

Nevíte ještě, co jsou PPC kampaně? Nebo již to víte, ale neumíte je nastavit? Nebo je umíte nastavit, ale už je neumíte vyhodnocovat? Potom přijďte na naše školení PPC reklamy, které jsme si pro Vás připravili jako jednu z produktových novinek letošního roku.

Jelikož forma PPC reklamy získává stále na oblibě, pořád se u našich zákazníků setkáváme s tím, že přesně neví, jak PPC kampaně fungují, případně co jim můžou přinést. Proto jsme se rozhodli nedělat pouze školení či workshop, ale ukázat Vám i některé případové studie, odprezentovat přesah PPC kampaní a odpovědět na Vaše dotazy.

VYBRAT TERMÍN

VÝHODY PPC KAMPANÍ


Reklamka.cz

Platba za proklik
Největší výhodou je, že neplatíte za zobrazení reklamy, ale až za finální proklik.

Reklamka.cz

Přesné měření 24/7
U kampaní můžete neustále každý den měřit jejich efektivnost.

Reklamka.cz

Finanční flexibilita
Do kampaní můžete investovat kdykoliv se vám zachce.

Reklamka.cz

Okamžitý nárůst návštěvnosti
Spuštěním kampaní získáte ihned nové návštěvníky na webu nebo e-shopu.

Reklamka.cz

Rychlost vytvoření kampaní
Oproti off-line marketingu dokážeme nastavit kampaně velmi rychle. Klidně i v daný den, kdy nás poptáte.

Reklamka.cz

Přesné cílení
PPC reklamu dokážeme přesně cílit na dané skupiny uživatelů. Např. pouze na muže ve věku od 34 do 55 let.


NECHTE SE INSPIROVAT

NAŠE REFERENCE

Nový web pro ZEBRA GROUP

Nový web pro ZEBRA GROUP

28.2.2024

Pro klienta Zebra Group s.r.o. jsem vytvořili nový, moderní, responzivní web, který perfektně vystihuje profil společnosti a jejich výrobků.

Tvorba e-shopu Domacivakuovani.cz a rychlý růst díky online marketingu

Tvorba e-shopu Domacivakuovani.cz a rychlý růst díky online marketingu

5.1.2024

Pro našeho dlouhodobého klienta Mar-Luk s.r.o. jsme vytvořili zcela nový e-shop Domacivakuovani.cz, který se specializuje na prodej potřeb pro domácí vakuování potravin, jako jsou například vroubkované sáčky, vakuovací stroje, sous-vide vařiče a mnoho dalšího. E-shop byl vytvořen na platformě WordPress + WooCommerce.  

Pomohli jsme vyprodat celý sklad za dva měsíce

Pomohli jsme vyprodat celý sklad za dva měsíce

14.8.2023

Pro českou společnost TMK system, s.r.o. byly letošní dva měsíce neobyčejně úspěšné. Díky důmyslně navrženým PPC (Pay-Per-Click) kampaním (link ppc) na Googlu, Seznamu a Facebooku se nám podařilo vyprodat veškeré zásoby.

Techni Trade s. r. o.

Techni Trade s. r. o.

14.3.2023

Společnost Techni Trade s. r. o. je výrobcem a dodavatelem nejrůznějších typů průmyslových nožů, řezných nástrojů a spotřebního materiálu. Nedílnou součástí dodávek je i technické poradenství a vývoj, díky čemuž firma poskytuje svým zákazníkům vždy optimální řešení, a to díky nejnovějším poznatkům v odvětví.

JV Working s. r. o.

JV Working s. r. o.

15.11.2022

Společnost Jusda je logistický gigant, který 20 let nabízí své služby na euroasijském a americkém trhu. Podívejte se na naši spolupráci.

Mar-Luk s. r. o. – domacivakuovani.cz

Mar-Luk s. r. o. – domacivakuovani.cz

20.10.2022

Česká společnost zabývající se domácím vakuováním i profesionální dodavatel obalových materiálů, a to zejména v oblasti oblíbeného „take-away“.

Hanes Czech Republic, s. r. o.– Značkové prádlo

Hanes Czech Republic, s. r. o.– Značkové prádlo

17.10.2022

Nadnárodní společnost nabízející široký sortiment punčochového zboží, dámského i pánského spodního prádla. Do portfolia společnosti patří světové značky jako DIM, Playtex, Wonderbra, Nur Die, Lovable či Bellinda.

Základní škola a Praktická škola SVÍTÁNÍ, o. p. s.

Základní škola a Praktická škola SVÍTÁNÍ, o. p. s.

21.6.2022

Základní škola a Praktická škola SVÍTÁNÍ, o. p. s. započala svou cestu v roce 1992, kdy poskytla bezpečný přístav první skupince hendikepovaných dětí a jejich rodinám. První krůčky Soukromé speciální školy pro děti s více vadami SVÍTÁNÍ vedly nejen k zabezpečení a vzdělávání dětí v rámci školního roku, ale také k poskytování dalších služeb a aktivit v období letních prázdnin.

5 nejčastějších chyb v PPC kampaních

5 nejčastějších chyb v PPC kampaních

5.4.2022

PPC kampaně jsou nedílnou součástí online marketingu většiny firem. A protože častokrát přebíráme kampaně pod naši správu již v běžícím stavu, rozhodli jsme se sepsat 5 nejčastějších chyb, se kterými se potkáváme. Zkontrolujte si, zda některou z nich neděláte. A pokud byste celkově měli pocit, že Vaše PPC kampaně nejedou na ,,plný výkon“, pozvěte si nás na konzultaci a vše probereme.

Vzdělání a inspirace není v práci nikdy dost

Vzdělání a inspirace není v práci nikdy dost

29.3.2022

V únoru jsme navštívili největší český e-commerce a on-line business veletrh s 13 tematickými konferencemi CzechOn-lineExpo. Představilo se více než 100 firem a program byl opravdu nabitý různými novinkami z online marketingu.

Strojon

Strojon

21.12.2021

Pro firmu Stojon jsme vytvořili nový vizuální styl, který jsme následně přenesli na celou firmu.

VŠECHNY REFERENCE

MÁTE ZÁJEM? KONTAKTUJTE NÁS