Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Česká společnost zabývající se domácím vakuováním i profesionální dodavatel obalových materiálů, a to zejména v oblasti oblíbeného „take-away“.
V nabídce Mar-Luk s. r. o. naleznete například sous-vide vařiče, vakuovačky, zatavitelné misky, menu boxy, vakuové sáčky pro profesionální restaurace i domácí kuchaře či kuchařky. V současné době můžete vybírat z více než 50 druhů EKO produktů, protože majitelé firmy podporují používání alternativ (v soukromé i osobní rovině) tam, kde to dává smysl a zejména v oblastech, kde je možné výrobu a spotřebu plastů omezit. Ekologie a udržitelnost společnosti Mar-Luk s. r. o. nejsou lhostejné a na jejich podnikání to nelze nevnímat.
Mar-Luk s. r. o. aneb Když se z toho, co člověka baví, stane srdeční záležitost…
Dva mladí muži nás oslovili s tím, zda bychom jim mohli navrhnout nové logo pro jejich novou divizi podnikání. Požadavek ze strany klienta zněl jasně: „Jednoduchost a přehlednost“.
Naši grafičku Lenku tyto projekty nesmírně baví, a tak se vrhla do práce s tím, že brala zřetel nejen na požadavky klienta, ale také zapojila svoji kreativitu s ohledem na to, aby nové logo bylo plně kompatibilní s druhou divizí firmy Zatavitelné misky. Úkol to byl velmi hezký a vyžadoval jemný přístup.
V rámci zakázky bylo realizováno nejprve několik návrhů, korektur a výsledek na sebe nenechal dlouho čekat. Nicméně u nového loga to tentokrát opět neskončilo…
Pro Mar-Luk s. r. o. jsme začali vytvářet e-shop www.domacivakuovani.cz v duchu dvou srdcařů, kteří vědí, co chtějí a mají rádi jednoduchost, přehlednost a čistý design.
Jelikož náš Ondra je specialista na online sekci, pustil se do práce a konečný výsledek je tak plně v souladu s klientem a jeho představou. Nový e-shop je přehledný, nabízí příjemný a ničím nerušený prostor pro nákup a současně je plně v souladu s podnikatelskou vizí i srdcem dvou mladých podnikatelů.
Jelikož spustit e-shop chvíli trvá, ještě před spuštěním jsme stihli připravit a zrealizovat BB kampaň pro druhou divizi, kterou jsou Zatavitelné misky
V rámci první divize spolupracujeme s firmou Mar-Luk, s. r. o. také v oblasti „online světa“. Realizujeme například PPC kampaně, analýzu klíčových slov pro nadcházející kampaně na Google a pomohli jsme také s profily na sociálních sítích (FB, IG).
Je o nás známé, že poskytujeme služby v módu „all inclusive“ a nejspíš proto nám Mar-Luk s. r. o. svěřil také polep firemní flotily vozů, který k pořádné kampani rozhodně patří! Originální logo tak zdobí nejen web, ale doprovází posádku společnosti také na cestách.
Pavel Formánek
obchodní ředitel