Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Se společností MADAMI slavíme již 10leté výročí.
Společnost MADAMI je česká rodinná firma, která od roku 2005 rozvíjí portfolio svých služeb v oblasti kvalitních nápojů – výroba ovocných čajů, horkého ovoce, džemů, nápojových ovocných koncentrátů a dalších ovocných produktů. Dále realizuje sestavování a balení dárkových košů, kazet a balíčků.
Naše spolupráce s touto značkou začala velmi nenápadně, v roce 2009. Postupem let jsme si získávali důvěru klienta hezky krůček po krůčku díky nápadům, originalitě a flexibilitě s jakou naše spolupráce pokračovala.
Jelikož společně slavíme 10leté výročí. Ukrojme si kousek sladkého dortu a pojďme se společně podívat „Jak šel čas…“.
Začátek spolupráce se značkou. Reklama na vozidlech MHD byla ještě v plenkách a klienti měli odvahu se pustit do této výrazné formy reklamy.
Další zakázkou byla výroba jehlanu na stoly do restaurací.
V roce 2011 jsme si již získali důvěru a začali grafikou na prodejny v Pardubicích a Praze.
Produkty začaly přibývat raketovou rychlostí, a proto bylo potřeba vytvořit katalog produktů pro snadnější orientaci.
Rok 2012 byl pro naši spolupráci zlomový. Majitelé společnosti MADAMI se rozhodli vyzkoušet naši kreativu a dostali jsme první zakázku na grafickou přípravu etiket pro produkt bylinných čajů.
Další zakázky na tvorbu etiket na sebe nenechaly dlouho čekat. Tentokrát přišly na řadu produkty Pečených čajů, medů a pochoutek z něj, bylinných limonád, wellness drinků a sangrie, jáhlových kaší a jáhlových dezertů a miletek.
V tomto roce společnost rychle zareagovala na pamlskovou vyhlášku a vytvořila sušenky do škol, které ji splňovaly. K tomu jsme vytvořili i zajímavou a pro děti lákavou grafickou podobu.
Veletrhy, místo, kde má výrobce možnost potkat se přímo s odběratelem nebo koncovým zákazníkem. Je to výborná forma sebe prezentace a prostor pro vlastní průzkum trhu. I tyhle fakty dostaly značku MADAMI na veletrhy. Samozřejmostí byla grafická příprava prezentačního stánku, včetně výroby všech potřebných artefaktů.
Reagovat na zákazníky, jejich potřeby a celý trh je zákazníkova silná stránka. Došlo k tzv. refreshi produktů, tedy změně názvu včetně celé grafiky.
Z pečeného čaje se stal Šťavnatý čaj. Klient si přinesl i vlastní návrh loga, ze kterého jsme vycházeli při přípravě našeho návrhu. Jak už to tak občas bývá, když dva dělají totéž, není to totéž. Klient byl s výslednou podobou velmi spokojen i přes to, že se od původní návrhu celkem odklonila.
Další refresh proběhl u koncentrátů, ze kterých se stala BEZVA limča. U tohoto produktu došlo ke změně koncepce loga. Původní varianta kartičky, která byla pomocí šňůrky přidělána k hrdlu lahve byla vyměněna za etiketu na celou lahev, které se nedá sundat a každý má stále na očích informace, o jaký produkt se jedná.
Na přelomu roku 2017/2018 byla spolupráce rozšířena i o fotoslužby. Pokud chcete vytvořit opravdu dobrý produktový katalog, je to o fotografiích. O zachycení vašeho produktu v dobrém světle a zvlášť u produktů, kde hraje hlavní roli chuť i samotná kompozice.
Nový produkt na sebe nenechal dlouho čekat. Ovoce spojené s alkoholem je velmi zajímavý a chutný trend, který k nám přišel ze zahraničí. Původní produkt nesl název Opilé ovoce. Název je vždy dlouho diskutované téma, nám se podařilo klienta trochu ovlivnit a výsledným produktem se tak stalo Veselé ovoce. K němu jsme vytvořili i grafické návrhy na sklenice.
Aktuálně vznikají stále nové chutě BEZVA limonád bez přidaného cukru. Značka expanduje i do zahraničí, a proto vznikají i jazykové mutace některých produktů.
Oblast GASTRO, kam společnost dodává své výrobky, se může již brzy těšit na nový katalog produktů včetně nových fotografií.
Na veletrhy do zahraničí už se nejezdí jenom s obrandovaným stánkem, ale vzniká i textil a ostatní merch, který klient na stánku může rozdávat.
Dárkové sady klient prodává pod značkou Kouzelný koš již od samého začátku. Teď se i logo této divize dočká své obměny a omlazení.
Adam Burkoň
reklamní poradce