Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Naše spolupráce se stavebním holdingem enteria se v posledních několika letech neustále rozšiřuje. Zatímco v minulosti jsme spolupracovali především se sportovištěm „H Centrum“, které holdingu patří. Nyní se kooperace přesouvá i mimo sportoviště. V současné chvíli je to tak, že zajišťujeme reklamní služby pro několik dceřiných společností holdingu.
Starší referenci si můžete přečíst zde: Společnosti enteria a.s. a Chládek a Tintěra
V čem je s BARTHy skvělá spolupráce?
„Mají perfektní servis. Zavoláte nebo napíšete email a oni už se o vás dokonale postarají – jste bez problému. Takto si představuji spolupráci s reklamní agenturou. Naši společnost má na starosti Zdeněk a jsme velmi spokojení. Těším se na další spolupráci!“
Ing. Aleš Bělík, ředitel PR
Zde využíváme našich billboardových a citylightových ploch, které jsou ideálním parťákem pro všechny, kteří se nebojí být vidět.
Abyste se přehledně a pohodlně dostali do jednotlivých poboček společnosti, využívá enteria našich tabulí na sloupech veřejného osvětlení a trakčního vedení.
Budovy společnosti jsou opatřeny světelnými panely, díky kterým je společnost nepřehlédnutelná také v noci. Nově jsme na sídlo v Jiráskově ulici v Pardubicích nainstalovali světelné logo, kde je část se symbolem plastická a jakoby vystupuje z budovy.
V rámci spolupráce jsme pro firmu vyrobili a instalovali bannery, které na budově rekonstruovaného hotelu na nádraží opravdu nikdo nepřehlédne. U takto velkého rozměru jsme zvolili mesh materiál, který je lehčí a díky perforaci snižuje možnost protržení větrem.
Vozidla MHD jsou skvělým prostředníkem pro reklamní sdělení. V rámci holdingu enteria jsme vytvořili unikátní polepy z dodané grafiky klientem, které jsme pojali opravdu ve velkém a s fóliemi jsme tedy rozhodně nešetřili! Konkrétně zde jsme zvolili celopolep autobusu, takže jsme využili opravdu každý centimetr povrchu vozidla.
Hlavní předností reklamy na vozidlech MHD je nejen její dosah, ale také výborný poměr ceny, velikosti i její variabilní využití pro dlouhodobé či krátkodobé reklamní sdělení směrem k veřejnosti.
Zdeněk Ceral
reklamní poradce