Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Prvoligový fotbalový klub FK Pardubice strávil dlouhý čas bez domácího stadionu, proto fanoušci a hlavně hráči netrpělivě vyhlíželi dokončení stadionu Arnošta Košťála. My byli součástí této rozsáhlé rekonstrukce.
S BARTH Reklamkou spolupracujeme již šestým rokem na různých našich marketingových potřebách od malých tiskovin až po velké zakázky jako byl například branding stadionu. Oceňuji zejména pružnost a flexibilitu v dodávaných produktech, které se řeší na poslední chvíli. Kuba Vágner se svými kolegy si s tímto vždy poradí a vše dodají včas. Děkujeme za dosavadní spolupráci a těšíme se na další společné projekty.
Nicole Pitterová, marketing manager FK Pardubice
Konečně jsou fotbalisti FK Pardubice doma a my k tomu pomohli a zútulnili jejich nový stánek. Vyrobili jsme několik set metrů čtverečných bannerů, desítky metrů dibondových desek a nespočet různých samolepek, které jsou rozmístěny po celém stadionu. Jelikož každý domácí zápas navštíví tisíce diváků a televizní kamery jsou také neúprosné, muselo vše být vyladěno do posledního detailu.
Kompletně obrandovat toto charismatické místo, ze kterého na vás dýchne kus historie, ale zároveň se ocitnete v moderním prostředí, byl těžký úkol... Ale vše jsem zvládli a hráči a diváci si v čas mohli užít první zápas :)
Někdy nás klient nechá navrhnout kompletní řešení, někdy má ale svoji představu. V případě umístění reklam za brány, měl klient jasné zadání - vyrobte bannery. Naši zkušení odborníci navrhli alternativu v podobě dibondových desek. Jedná se sice o dražší variantu, ale dokážete si představit, co udělá střela balónem i s kvalitním bannerem? Po každém zápase by se vyráběly nové.
Naštěstí zákazník akceptoval naši radu a nyní po sezóně může říct, že se jednalo o dobré rozhodnutí, protože reklamy za bránami jsou jako nové i po odehrání několika domácích zápasů.
Kdo alespoň jednou navštívil jakýkoliv moderní sportovní stánek, určitě si všiml, že se v interiéru nachází velké množství různých samolepek a cedulek. At už slouží jako povinné označení místností, jako reklamní sdělení, anebo plní pouze estetickou funkci, všechny jsme vyráběli u nás a doladili tím celkový vzhled zázemí. Na recepci jsme umístili 3D nápis a na nevzhlednou skříň "vymalovali" obří logo a ve skyboxech jsme lepili loga společností.
Tohle všechno hráčům a divákům zjednodušuje pohyb po stadionu a zpříjemňuje pobyt v interiéru.
Třešničkou na dortu brandingu celého stadionu byly asi celopolepy jednotlivých stěn ve skyboxech. Jedná se o fantastický doplněk každé místnosti. Hlavní výhodu fototapet vidíme v jejich kreativitě. Dokážeme na ně natisknout cokoliv a grafik fotbalového klubu toho maximálně využil. Navíc je instalace poměrně rychlá a odpadá nepříjemný úklid po malování :)
O návratu našich borců na domovskou půdu se toho napsalo a namluvilo opravdu hodně. Stejně ale bylo potřeba všem dát vědět, že sen se stal skutečností a připomenout data, kdy se budou hrát jednotlivé zápasy. Využili jsme staré dobré billboardy a citylight vitríny. Slouží jako perfektní doplněk k online kampaním, které si v tomto případě zajišťovalo marketingové oddělení klubu.
Co by to bylo za fotbalový stánek bez pořádného loga. Loga, které bude zářit na všechny strany a každému kolemjdoucímu jasně prozradí, kde se nachází. Pro letošní sezónu byla hlavním partnerem fotbalistů společnost CFIG, proto jsme navrhli a pečlivě umístili její logo na hlavní tribunu.
Pro někoho jsou tiskoviny již dávno za zenitem. Jsou ale případy, kdy se bez nich neobejdete. Dokonalým příkladem jsou například vouchery pro odběr zboží ve fanshopu nebo stylová tleskátka, která skvěle vylepšila atmosféru zápasů a diváci díky nim hnaly domácí k lepším výkonům. Dále jsme tiskli letáky a podpisové karty.
Tím naše spolupráce ale určitě nekončí. Je sice po sezóně a většina borců si užívá zaslouženou dovolenou, ale marketingové oddělení klubu nikdy nespí a v tuto chvíli již spolupracujeme na dalších projektech.
Jakub Vágner
reklamní poradce