Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Pardubický podnikatelský inkubátor nebo-li P-PINK. To je to místo, to místo, které pomáhá mladým podnikatelům se skvělými nápady prorazit ve světě byznysu. A my zase pomáháme P-PINKu, aby byl vidět. Jak jsme pomáhali při otevření nového sídla?
Spolupráce s týmem pana Formánka, BARTH Reklamky byla vynikající. Zadání, které bylo poptáváno v rámci projektu Otevření nových prostor Podnikatelského inkubátoru v Pardubicích, bylo velmi široké od offline reklamy po online včetně médií. BARTH Reklamka disponuje širokým spektrem inhouse pracovníků a vlastní výroby, která umožnila synergie a pro P-PINK jako zadavatele i efektivnější realizaci poměrně rozsáhlého komplexního marketingového zadání.
Jiří Janků, mentor a ředitel
Pokud propagujete otevření nového, super moderního sídla institutu jako je P-PINK, potřebujete určitě kvalitní fotky. Pro grafické motivy v citylight vitrínách, letácích a reklamě na MHD byli vybráni tři zástupci projektů, kterým již v P-PINKu inkubují jejich byznys. My tyto tři mladé sympaťáky nafotili v našem studiu a výsledně vybrané fotky použili na všechny další materiály.
Jelikož nový P-PINK sídlí v Pardubicích na ulici Jana Palacha, vytipovali jsme několik citylight vitrín a billboard, abychom zvedli povědomí o značce přímo ve městě perníku. A pokud si myslíte, že outdoorovou reklamu nelze měřit.... Mýlíte se, my máme svoje tajné fígle, abychom vám reportovali přínos těchto kampaní. Použili jsme dva motivy. Jeden na otevření nové budovy a druhý s ambasadory a jejich projekty.
Reklama na MHD poskytuje pronajímateli spíše brandovou podporu podnikání, i když někteří naši klienti užívají tyto plochy k produktovým reklamám, ale o tom si povíme zase někdy jindy. U tohoto média platí více méně to samé co u billboardů, ale s jedním velkým PLUS! Tenhle billboard najezdí v průměru 60 000 kilometrů ročně po centru města a jeho přilehlých oblastech, takže ho nemůže snad nikdo přehlédnout.
Pro tento typ projektu jsme zvolili kombinaci outdoor i online propagace. Jednalo se konkrétně o tvorbu a správné cílení placených příspěvků na Facebooku, LinkedInu a o placené příspěvky na Google. Zde výsledky vidíte okamžitě a lze efektivitu přesně měřit.
Velký je malé slovo pro označení mesh banneru, který jsme navrhli a nainstalovali na novou budovu. Jedná se totiž o rozměr 13,6 x 8,2 metru, takže tento motiv zakrývá skoro celou plochu budovy, a proto si můžeme dovolit označení – OBŘÍ banner.
Místní "plátky" i renomované časopisy s celorepublikovým pokrytím – zde všude jsme umístili námi navržené grafické motivy v rámci placené propagace v tištěných médiích. Opravdu jsme pokryli snad celé spektrum propagačních kanálů, to znamená, že kdo si nevšiml, že P-PINK otevírá novou budovu je snad 🦯😎
Naši šikovní kolegové dokáží s kamerou a následně v postprodukci doslova kouzla. Pro připomenutí jedinečných chvil, které nyní Pardubický podnikatelský inkubátor zažívá, jsme natočili a následně produkovali několik videí.