Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Pro českou společnost TMK system, s.r.o. byly letošní dva měsíce neobyčejně úspěšné. Díky důmyslně navrženým PPC (Pay-Per-Click) kampaním (link ppc) na Googlu, Seznamu a Facebooku se nám podařilo vyprodat veškeré zásoby nové produktové řady držáků na kola TMK Fly. Výsledky této digitální reklamní strategie jasně ukazují, že správně nastavené a optimalizované PPC kampaně mohou být klíčem k úspěchu pro každou firmu.
Společnost TMK system, s.r.o. se specializuje na výrobu a prodej inovativních držáků na kola, které jsou navrženy s ohledem na design a praktičnost. Nová produktová řada TMK Fly byla zaměřena zejména na ženy a aktivní seniory, kteří chtějí mít jednoduché a lehké řešení pro převoz svých kol, elektrokol nebo i koloběžek. Držáky byly pečlivě testovány a certifikovány, aby zaručily bezpečnost a spolehlivost.
Celkově jsme pomocí PPC získali za dva měsíce 7147 prokliků na Googlu s průměrnou cenou za klik 5,92 Kč , 12 679 prokliků na Facebooku s průměrnou cenou za klik 1,73 Kč a 1 971 prokliků na Seznamu s průměrnou cenou za klik 7,26 Kč.
Pro dosažení maximální viditelnosti a oslovení správné cílové skupiny zákazníků jsme spustili PPC kampaně na nejpopulárnějších online platformách. Textové reklamy na Googlu a Seznamu umožnily oslovit uživatele, kteří vyhledávali relevantní klíčová slova spojená s držáky na kola. Současně se podařilo oslovit širokou veřejnost díky kreativním bannerovým reklamám, které byly navrženy v našem vlastním grafickém studiu.
Největšího úspěchu však dosáhly PPC kampaně na Facebooku, kde běžely nejen bannerové reklamy, ale také video reklamy. Tato videa, plná inspirativních a praktických záběrů na držáky TMK Fly, oslovila zákazníky zvláště účinně. Díky širokému záběru této platformy se firma TMK system, s.r.o. dostala do povědomí široké veřejnosti, což vedlo ke zvýšení povědomí o zbrusu nové produktové řadě a zároveň přilákalo pozornost nových potenciálních zákazníků.
Během dvouměsíční kampaně firma dosáhla nejen úspěšného vyprodání letošních skladových zásob držáků, ale také vytvořila silný základ pro budoucí růst. S pozitivními ohlasy zákazníků a stoupající poptávkou po nové produktové řadě TMK Fly má společnost velký potenciál i nadále dominovat na trhu s držáky na kola.
Efektivní PPC kampaně jsou klíčovým nástrojem pro úspěch každého podnikání. Správné zaměření na cílovou skupinu, kreativní grafika a inovativní obsah jsou pilíři, na kterých je možné postavit úspěšnou digitální reklamní strategii.
Ing. Ondřej Jón
specialista online marketingu