HC DYNAMO PARDUBICE
Dlouholetá spolupráce s hokejovým klubem HC Dynamo Pardubice. Podívejte se, co všechno pro ně děláme.
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Seznamte se specialistou venkovní reklamy.
Jako muzikant jsem měl vždycky blízko k vylepování plakátů a billboardů s upoutávkami na koncerty a tak se nějak přirozeně vyvinul můj vztah k outdooru. Pokud se povede grafika, tak mě baví pocit, že dotváříme tvář města :).
Plošná reklama na MHD má dva hlavní benefity oproti ostatním outdoorovým formátům. Velkou plochu využitelnou ke komunikaci a pokrytí velkého prostoru v rámci města. Když si uvědomíme jaká je průměrná cena měsíčního pronájmu klasického statického billboardu, tak stejný formát na MHD, za nižší náklady na pronájem, může oslovit vyšší počet sledovatelů.
Klíčovými kritérii je, zda se jedná o brandovou (dlouhodobou) kampaň k propagaci značky, nebo intenzivní (krátkodobou) produktovou kampaň, no a samozřejmě rozpočet. K dlouhodobému budování povědomí o značce je dobré využít celopolep vozu s minimálně ročním pronájmem. K propagaci nějakého produktu či akčního prodeje jsou vhodné pásové reklamy na kratší období. U pásových formátů ještě bereme v potaz zda naší cílovkou jsou pasažéři MHD a tudíž vybíráme z formátů na nástupní straně a nebo jestli cílíme na okolí, tedy hlavně na řidiče v okolních vozech. Musíme s klientem zvážit na jakou skupinu lidí cílíme(např. sociologicky). Přiznejme si, že část spektra sledovatelů vůbec městskou hromadnou nemusí jezdit.
Pokud dojde k poškození polepu při havárii vozu, nebo vůz z nějakého důvodu nejede, tak o této skutečnosti informujeme klienta a nabízíme náhradu, buď odpuštěním adekvátního nájemného, nebo bezplatné prodloužení nad rámec smlouvy. Pokud dojde k poškození polepu, tak jej obratem opravíme na naše náklady, nebo náklady DpmP. Klientovi garantujeme dobrý stav polepu po celou dobu pronájmu.
REKLAMA NA MHDVnímám to jako přirozený vývoj, do online se postupně přesouvají veškeré aktivity a nevyhnulo se to logicky ani reklamě. Čísla ukazují každoroční přesun části investic v reklamě z offline směrem do online.
Nemyslím si ale, že by outdoor v nejbližší době úplně zmizel ze zemského povrchu. Přece jen na rozdíl od reklamy na netu se nedá odkliknout a úplně ignorovat :)
Už když jsem tenkrát do BARTHu nastupoval, tak jsem věděl, že mě reklama bude bavit...no a baví mě pořád.
Zdeněk Ceral
reklamní poradce