JAK NASDÍLET PŘÍSTUPY
K REKLAMNÍM ÚČTŮM

Google Analytics

  1. Přihlaste se do aplikace Google Analytics pomocí svého účtu.
  2. V levém panelu dole klikněte na ikonu ozubeného kolečka symbolizující správce.
  3. Ve sloupci Účet klikněte na možnost Správa přístupu k účtu.
  4. V seznamu Uživatelé účtu klikněte na tlačítko + a poté na možnost Přidat uživatele.
  5. Zadejte e-mailovou adresu účtu Google barth.media.agency@gmail.com.
  6. Abyste nás upozornili zprávou, vyberte možnost Upozornit nové uživatele e-mailem.
  7. Vyberte oprávnění Administrátor.
  8. Klikněte na možnost Přidat.

Google Ads

Pro přístup do vašeho účtu nám stačí zaslat pouze klientské 10místné číslo Google Ads účtu, které zjistíte v pravém horním rohu po přihlášení do aplikace. Následně požádáme o propojení účtů a vy získáte pozvánku do e-mailu a zobrazí se i v upozorněních vedle klientského čísla.

V administraci Google Ads kliknete následně na symbol klíče (nástroje a nastavení). Zvolíte možnost přístup k účtu, přejdete na záložku Správci a tam žádost schválíte.

Merchant Center – pouze pro e-shopy

  1. Přihlaste se ke svému účtu Merchant Center.
  2. Vpravo nahoře klikněte na ozubené kolečko a vyberte možnost Přístup k účtu.
  3. Klikněte na tlačítko Přidat uživatele.
  4. Zadejte e-mailovou adresu barth.media.agency@gmail.com.
  5. Klikněte na Přidat uživatele.
  6. Na další stránce vyberte možnost správce a všechny předvolby e-mailu daného uživatele.
  7. Klikněte na Přidat uživatele.

Google Tag Manager (GTM)

  1. Přihlaste se ke svému účtu GTM.
  2. Vyberte váš GTM kontejner a přejděte na záložku Správce.
  3. Vyberte Správa uživatelů.
  4. Klikněte modrou ikonu + a zvolte Přidat uživatele.
  5. Zadejte e-mailovou adresu barth.media.agency@gmail.com.
  6. Vyberte možnost správce.
  7. Klikněte na Pozvat.

Google Search Console (GSC)

  1. Přihlaste se ke svému účtu GSC.
  2. V levém horním rohu vyberte svoji webovou stránku.
  3. Po načtení rozhraní aplikace klikněte v levém sloupci dole na Nastavení.
  4. Zvolte Uživatelé a oprávnění.
  5. Vpravo nahoře klikněte na Přidat uživatele.
  6. Zadejte e-mailovou adresu barth.media.agency@gmail.com.
  7.  Oprávnění nastavte na Úplné.
  8. Klikněte na Přidat.

Seznam Sklik

  1. Přihlaste se do účtu Sklik.
  2. Vpravo nahoře klikněte na e-mail a zvolte Nastavení.
  3. V sekci Nabídnout přístup/požádat o přístup zvolte Nabídnout přístup.
  4. Zadejte e-mailovou adresu barth.media.agency@gmail.com.
  5. Vyberte práva Administrátor účtu.
  6. Klikněte na Odeslat žádost.

Zboží.cz

  1. Přihlaste se do účtu Zboží.cz.
  2. V levém panelu zvolte Nastavení.
  3. Přejděte na záložku Účty s přístupem k mému účtu.
  4. Vpravo nahoře zvolte Nabídnout přístup.
  5. Zadejte e-mailovou adresu barth.media.agency@gmail.com.
  6. Vyberte Zboží.cz a úroveň práv Zboží Správce.
  7. Klikněte na Nabídnout přístup.

Návod Firmy.cz

  1. V pravém horním rohu se přihlaste ke svému účtu Firmy.cz.
  2. V pravém horní rohu klikněte na svůj účet a následně na Moje firma.
  3. V pravém horním rohu rozklikněte nabídku menu kliknutím na svůj email. Poté klikněte na Nastavení účtu.
  4. Sjeďte dolů na Nastavení přístupů. Do volného pole vepište email barth.media.agency@gmail.com, zaklikněte danou firmu a klikněte na Pozvat.

Heureka

V případě zbožového srovnávače heureka.cz bohužel neexistuje funkce na sdílení přístupů k účtu. Pošlete nám prosím svůj login a heslo do e-mailu.

Návod založení Business Manageru pro Facebook

  1. Zobrazte si stránku business.facebook.com.
  2. Vpravo nahoře klikněte na Vytvořit účet.
  3. Pokud v zařízení nejste přihlášeni na svém Facebook profilu, bude po vás stránka vyžadovat e-mail a heslo. Použijte své běžné přihlašovací údaje k Facebook profilu, pod kterým máte založenou Vaši firemní stránku.
  4. Napište název společnosti a pokračujete na další stránku.
  5. Vyplňte své jméno a příjmení, pod kterým budete na Business manageru vystupovat, a napište svůj firemní e-mail – bude sloužit pro zasílání upozornění.
  6. První část máte za sebou. Teď už zbývá jen nahrát stránku. Vpravo nahoře klikněte na Nastavení firmy a z levé lišty vyberte Stránky.    
  7. Najeďte na Přidat nové stránky ► Přidat stránku a vepište název vaší existující stránky, nebo vložte její URL. Pokud jste správce stránky automaticky se vaše žádost o zaregistrování schválí a stránka bude hned načtena. 

Návod na přidání platební karty do Business Manageru

  1. Zobrazte si stránku business.facebook.com a přihlaste se se svým Facebookovým účtem.
  2. Přejděte do Nastavení firmy
  3. V levém sloupci vyberte Způsoby platby.
  4. Klikněte následně na Přidat způsob platby a přidejte svoji platební kartu.

Návod Facebook Business Manager – přidání partnera Reklamka

  1. Zobrazte si stránku business.facebook.com a přihlaste se se svým Facebookovým účtem.
  2. Přejděte do Nastavení firmy.
  3. V oddílu Uživatelé klikněte na Partneři.
  4. Klikněte na tlačítko + Přidat (Partner, s nímž se budou sdílet položky)
  5. Zadejte ID firmy partnera 2191021474504562 a klikněte na Další.
  6. V sekci Nové prostředí stránek zvolte v pravém sloupci Přístup k Facebooku.
  7. V sekci Klasické stránky zaklikněte danou stránku a v pravém sloupci Spravovat stránku a Zobrazit přehledy příjmů.
  8. V sekci Účty pro reklamu zaklikněte daný účet a v pravém sloupci Správa účtu pro reklamu.
  9. V sekci Pixely zaklikněte daný pixel a v pravém sloupci Správa pixelu.
  10. V dalším kroku zvolte BARTH Reklamka acts as an agency for my business.
  11. Následně potvrďte I accept.

NAŠE REFERENCE

Základní škola a Praktická škola SVÍTÁNÍ, o. p. s.

Základní škola a Praktická škola SVÍTÁNÍ, o. p. s.

21.6.2022

Základní škola a Praktická škola SVÍTÁNÍ, o. p. s. započala svou cestu v roce 1992, kdy poskytla bezpečný přístav první skupince hendikepovaných dětí a jejich rodinám. První krůčky Soukromé speciální školy pro děti s více vadami SVÍTÁNÍ vedly nejen k zabezpečení a vzdělávání dětí v rámci školního roku, ale také k poskytování dalších služeb a aktivit v období letních prázdnin.

5 nejčastějších chyb v PPC kampaních

5 nejčastějších chyb v PPC kampaních

5.4.2022

PPC kampaně jsou nedílnou součástí online marketingu většiny firem. A protože častokrát přebíráme kampaně pod naši správu již v běžícím stavu, rozhodli jsme se sepsat 5 nejčastějších chyb, se kterými se potkáváme. Zkontrolujte si, zda některou z nich neděláte. A pokud byste celkově měli pocit, že Vaše PPC kampaně nejedou na ,,plný výkon“, pozvěte si nás na konzultaci a vše probereme.

Vzdělání a inspirace není v práci nikdy dost

Vzdělání a inspirace není v práci nikdy dost

29.3.2022

V únoru jsme navštívili největší český e-commerce a on-line business veletrh s 13 tematickými konferencemi CzechOn-lineExpo. Představilo se více než 100 firem a program byl opravdu nabitý různými novinkami z online marketingu.

Strojon

Strojon

21.12.2021

Pro firmu Stojon jsme vytvořili nový vizuální styl, který jsme následně přenesli na celou firmu.

Jak zviditelnit e-shop?

Jak zviditelnit e-shop?

16.9.2021

Chcete navýšit tržby z vašeho e-shopu a ušetřit si náklady? Přečtěte si 10 ověřených způsobů, jak toho dosáhnout. 

Motúčko

Motúčko

4.5.2021

Motúčko je elektricky poháněné zahradní kolečko, které vyrábí česká firma Isolit–Bravo s r.o.

MAGIC ENGLISH

MAGIC ENGLISH

23.3.2021

Spolupráce s firmou MAGIC ENGLISH je rozsáhlá a trvá již několik let. Podívejte se na vybrané reference.

DITON

DITON

4.3.2021

DITON je významným hráčem na trhu v oblasti betonových výrobků.

SVTECH

SVTECH

4.1.2021

Spolupráce s firmou SVTECH je rozsáhlá a trvá již několik let. Podívejte se na vybrané reference.

MyDr.Dog

MyDr.Dog

30.10.2020

Nová značka MyDr.Dog s prémiovými krmivy na trhu. Podívejte se, co všechno pro ně děláme.

TELEFLEX

TELEFLEX

5.8.2020

Dlouhodobá spolupráce se společností TELEFLEX. Podívejte se, co všechno pro ně děláme.

VŠECHNY REFERENCE

MÁTE ZÁJEM? KONTAKTUJTE NÁS