Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Pro Univerzitu Pardubice a její tři fakulty (zdravotnických studií, ekonomicko-správní, chemicko-technologickou) již několik let zajišťujeme marketingové služby. Tentokrát jsme tvořili kampaň k oslavě 15 let FZS.
Letos slavíme 15 let Fakulty zdravotnických studií Univerzity Pardubice. Vzděláváme odborníky pro nelékařské zdravotnické profese, které jsou nesmírně důležité a potřebné. O to víc jsme chtěli toto sdělení předat široké veřejnosti. Proto jsme se rozhodli pro profesionály z Barth Reklamky a formu této reklamy.
Byla to výborná a flexibilní spolupráce. Dostali jsme komplexní služby od poradenství, přes grafiku, focení, prostory až po online marketing.
Michaela Zákoutská, FZS UPCE
V dnešní nelehké době je velice důležité vychovávat kvalitní nelékařský zdravotnický personál, a přesně to dělají na Fakultě zdravotnických studií Univerzity Pardubice. Tuto informaci chtěli zástupci školy dostat mezi širokou veřejnost ve městě, a proto jsme jako hlavní bod této kampaně zvolili celopolep MHD. A koho jiného umístit na boky, aby polep zaujal co nejvíce lidí? No přeci samotné studenty! Ti velice profesionálně pózovali naší fotografce, aby výsledek byl co nejlepší :)
S kvalitními fotografiemi už vznikal snadno návrh z dílny naší grafičky Lenky. Bylo skvělé, že zadavatel měl velmi jasnou představu o grafice celopolepu. Díky tomu vše proběhlo rychle jen s několika drobnými korekturami ve spolupráci s fakultním PR, a pak už k dokonalému výsledku chybělo jen trocha té přesnosti při zaměřování trolejbusu. Jelikož se jedná o nový model ve vozovém parku Dopravního podniku, musel se celý vůz podrobně zaměřit, aby třeba texty nevycházely do předělů částí karoserie nebo někdo z „modelů nebo modelek“ neměl půl hlavy v otevíracím okénku :)
Finále bylo už jen vytisknuté a připravené pláty dobře napasovat a nalepit na trolejbus. O to se v garážích DPMP postarali naši technici, kteří tento polep dva dny instalovali tak, aby vše sedělo přesně podle schválených náhledů. Takových celopolepů kluci již instalovali desítky, proto vše dopadlo dle očekávání :) Výsledek určitě neunikne žádnému oku v ulicích Pardubic i všude tam, kam speciální trolejbus k příležitosti oslav 15 let Fakulty zdravotnických studií zavede jeho trasa.
S Univerzitou Pardubice spolupracujeme několik let. Za tu dobu jsme pomáhali s grafickými návrhy, focením, pronájmem citylight vitrín, výrobou a instalací různých polepů a výrobou reklamních předmětů.
Taková reklama najezdí ročně cca 60 000 kilometrů po městě a v jeho přilehlých částech. Polepit trolejbus v barvách fakulty byl ten nejlepší prostředek, jak oslovit a dostat se do povědomí potencionálních studentů, kteří MHD hojně využívají.
Zdeněk Ceral
reklamní poradce