Spolupráce s Cetinem
Dlouholetá spolupráce se společností Cetin. Podívejte se, co všechno pro ně děláme.
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Seznamte se se specialistou reklamních předmětů, výstav a eventů.
Ve firmě BARTH Reklamka a.s. pracuji na pozici reklamní poradce již 3. rokem.
Moc rád tvořím reklamní kampaně, promo akce, eventy, obalové materiály produktů nebo kreativní dárkové předměty.
Aktuálně pandemií zasažené veletrhy a eventy, které také moc rád realizuji se přesouvají na internet nebo termínově oddalují. Prezentaci nového produktu tedy podporujeme přes online marketing, nebo pokud je nutná fyzická prezentace (např. promozóna), tak se snažíme přizpůsobit aktuálním nařízením, abychom zvládli produkt odprezentovat se správným efektem pro značku a zároveň se drželi vládních opatření.
Mým nejoblíbenějším časem je předvánoční období, kdy vrcholí přípravy na vánoční večírky, které rád organizuji a také se řeší dodání dárkových předmětů pro zaměstnance, partnery a zákazníky našich klientů. V loňském roce 2020 se bohužel žádný vánoční večírek nekonal, tudíž bylo více prostoru si vyhrát se zaměstnaneckými dárky našich klientů. Většina společností ušetřené peníze na vánočním večírku investovala právě do vánočních dárků pro zaměstnance, bylo tedy mnoho prostoru, jak si s dárky vyhrát a sklidit úspěch u všech zaměstnanců našich klientů, kterým jsme vánoční dárky dodávali – a že jich bylo.
Aktuálně již chystáme na Vánoce 2021 nabídku vánočních dárků pro zaměstnance, partnery a zákazníky našich klientů. Trend vánočních dárků pro tyto zmíněné kategorie obdarovaných směřuje k dárkovým balíčkům – nejedná se o jeden produkt, ale o více produktů balených do dárkového balení nebo přímo do jednoho z produktů samotných. Od potravinových balíčků se dají zpracovat balíčky sportovní, praktické do domácnosti nebo vitamínové balíčky do předvánočního sychravého období. Výhodou u balíčků je, že se jim meze nekladou, tudíž i pro jednu společnost skládáme několik druhů balíčků, abychom potěšili každou kategorii z obdarovaných (ženy, muži, studenti, řemeslníci, VIP klientela...).
Klasický pracovní den? Ráno přijdu do práce, udělám si kávu, projdu si všechny e-maily, záležitosti a schůzky, co chci za daný den stihnout a poté je postupně plním. Během dne realizuji několik schůzek, telefonátů a pošlu několik nabídek.
Vše zvládat sám bohužel nejde, pracuji v obchodním týmu s mojí kolegyní – Káťou Málkovou, která je pro mě pravou rukou a řídí proces veškerých zakázek. Samozřejmostí je opora u ostatních kolegů, kteří mi pomáhají se spoustou věcí.
Je mnoho věcí, na které jsem pyšný, že jsme je jako BARTH Reklamka a.s. zvládli. Mezi tyto věci může patřit například dodávka téměř 250 tisíc kelímků s potiskem na kávu na MS v ledním hokeji 2019, dodávka téměř tisíce cestovních kufrů jako vánoční dárek pro zaměstnance jedné telekomunikační společnosti, promozóna pro světoznámý koňak v obchodním řetězci v Makru nebo například dárkový obal na prémiové šampaňské typické pro oranžovou barvu.
Reklamní poradce by měl naslouchat klientovi a být mu stále oporou. Měl by být strategický pro tvorbu kampaní. Měl by být kreativní pro vymýšlení produktů a také aby zvládl klientovi dodat produkt v té nejvyšší kvalitě za tu nejlepší cenu.
Buďte klientovi oporou, buďte všímavý a nad každým krokem důsledně přemýšlejte.
Vše svém volném čase velmi rád sportuji (především cyklistika) a také rád cestuji.
Adam Burkoň
reklamní poradce