REKLAMNÍ KAMPANĚ

Všechny námi realizované reklamní kampaně mají jasný cíl – pomoci zákazníkovi. A díky našemu širokému záběru jak v rámci online i offline světě se nám to daří. Jen si představte, jaké formy reklamy vás denně ovlivňují – billboardy, city-light vitríny, polepy vozidel, polepy výloh, reklamní cedule, bannery, internetové stránky a eshopy, internetové vyhledávače, sociální sítě, reklama v časopisech, novinách, letáky, rádiová a televizní reklama a mnohé další. A se všemi těmito částmi Vám dokážeme pomoci, jelikož na ně máme v naší společnosti specialisty.

V ČEM JSME JINÍ?

Záleží nám extrémně na přínosu reklamní kampaně. Protože pouze spokojený zákazník dělá další spokojené zákazníky. Proto se vždy na začátku spolupráce ptáme na důležité otázky – jaký je cíl kampaně? Podle čeho budete hodnotit kampaň jako úspěšnou? Jaký máte rozpočet na kampaň? Koho chcete oslovit? A další a další. Díky tomu získáme jasně definované potřeby zákazníky a metriky, z čehož nám vznikne zadání.

PŘÍPRAVA GRAFIKY

Důležitou částí kampaní je příprava grafických podkladů. Začít můžeme od tvorby loga až po kreativní grafické návrhy, které lze použít jak pro komunikaci na webu, tak i na letácích, outdoorových kampaních, či při inzerci v časopisech.

GRAFICKÉ STUDIO

ROLE ONLINE MARKETINGU

Jelikož doba se čím dál více digitalizujeme, tak online hraje v reklamních kampaních důležitou roli. Připravíme pro Vás webové stránky, spustíme PPC kampaně, rozjedeme komunikaci na sociálních sítích a hlavně s Vámi vše budeme pravidelně vyhodnocovat. Pouze se zpětnou vazbou a společnými kroky lze dosáhnout stanovených cílů.

ONLINE MARKETING

OUTDOOROVÉ PLOCHY

Díky vhodně vytipovaným outdoorovým plochám jsme schopni také cílit na konkrétní organizace. Při náboru zaměstnanců vytipujeme plochy u konkurenčních společností, kde víme, že máme silné prodejní resp náborové argumenty. U prodejce pian jsme vytipovali plochy, které byly v blízkosti konzervatoří a divadel a díky tomu také došlo k prodeji do těchto organizací.

VENKOVNÍ REKLAMA

TVORBA VIDEA

Častokrát se říká, že video vydá za více než 1000 slov. Proto se například u náborových kampaní věnujeme tvorbě videa. Právě zde máme velmi častou zpětnou vazbu, že uchazeči o zaměstnání se chtějí co nejvíce dozvědět o firmě, vidět pracovní prostředí, slyšet zkušenosti pracovníků.

Mohli bychom se rozepsat ještě více, ale každý projekt je unikátní. Proto nám zavolejte nebo nechte vzkaz, rádi za Vámi přijedeme a vše probereme.

NAŠE REFERENCE

MÁTE ZÁJEM? KONTAKTUJTE NÁS