Některé údaje shromažďované tímto poskytovatelem slouží pro účely personalizace a měření efektivity reklamy.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Evropské Vzdělávací Centrum, s.r.o. je regionální jazyková škola s dlouholetou tradicí. Aktuálně má jazyková škola pobočky v Hradci Králové a v Pardubicích.
Ve Východních Čechách působí od roku 1998 a jejich jazykovými kurzy od té doby prošlo několik tisíc absolventů.
BARTH Reklamka je pro mě partner pro úspěšnou business KROS jízdu - kvalitní, rychlý, ochotný a spolehlivý. Zakázka, kterou jsme potřebovali realizovat, nebyla pohodovou projížďkou hlavně kvůli šibeničnímu termínu, ale v BARTHu dokázali ve spolupráci s námi vykouzlit funkční web včetně PPC podpory z nuly na sto za neuvěřitelných 5 pracovních dní. Po 15 pracovních dnech od první komunikace s BARTH Reklamkou už díky tomu sbíráme první nové klienty a náš projekt má konečně podporu, kterou potřeboval. Oceňuji férový přístup a přátelskou atmosféru, ve které jsme vedli komunikaci i to, že tým reklamky své práci rozumí a že je baví. Pomohli nám i s billboardy a letáky (od grafiky přes tisk až po instalaci), takže my jsme se mohli věnovat tomu, co baví a naplňuje zase nás. Dávám pět hvězdiček z pěti a upřímně se těším na další spolupráci.
Eva M., školička English&Garden a EVC
Naše společnost BARTH Reklamka a.s. byla oslovena paní ředitelkou Evropského Vzdělávacího Centra s možností propagace v Pardubicích a Hradci Králové. Na základě této poptávky jsme prezentovali zákazníkovi naše veškeré produkty a služby.
Po několika letech byl čas na modernizaci, proto jsme navrhli redesign loga, který lépe odráží jeho hodnoty a současné směřování.
Výsledkem je výraznější, čistší a vizuálně zapamatovatelná značka, která dobře funguje napříč všemi komunikačními kanály.
Zajišťujeme kompletní sadu reklamních předmětů na míru. Součástí jsou plátěné tašky s potiskem, dřevěné tužky, elegantní propisky, praktické bloky, popisovače a další drobnosti, které posilují značku a zároveň slouží jako užitečné dárky pro studenty i partnery. Vše ladíme do jednotného vizuálního stylu.
Pro Jazykovou školu EVC jsme realizovali kompletní redesign webu evcentrum.cz.
Starý web byl původně rozdělený na samostatné verze pro počítače a mobilní zařízení, což dnes již neodpovídá moderním trendům ani potřebám uživatelů.
V rámci redesignu jsme vytvořili nový responzivní web, který se automaticky přizpůsobí všem zařízením – od mobilních telefonů až po velké monitory.
Nově jsme také integrovali e-shop, díky kterému mohou zákazníci snadno objednávat jazykové kurzy a Cambridge zkoušky online.
Nový web je přehlednější, rychlejší a konverzně výrazně výkonnější než ten původní.
Díky modernímu webovému řešení ve spojení s PPC reklamami se výrazně zvýšil počet odeslaných poptávek a uskutečněných nákupů.
Po společném setkání jsme navrhli v poslední době oblíbenou formu propagace a tou jeonline marketing. Po interní poradě jsme si udělali analýzu stávajícího webu www.evcentrum.cz a na základě toho jsme vypracovali efektivní návrh na PPC kampaně jak na Google tak na Seznamu. Po schválení zákazníkem náš grafický tým zpracoval vizuál na PPC bannery a od začátku tohoto roku jsme úspěšně tuto online kampaň spustili.
Z našeho širokého portfolia služeb si zákazník dále vybral inzerci a grafické zpracování letáků v MHD v Pardubicích. Tuto zakázku jsme v rychlosti zrealizovali a navrhli a vyrobili plakáty do roll-upů.
„Neobyčejně“, tímto naším sloganem bych také pojmenoval další zakázku pro tohoto klienta. Vytvořit sesterský web na bilingvní školičku s montesorri prvky v Hradci Králové. „Neobyčejně“ proto, že termín dokončení od zadání zakázky byl jeden pracovní týden.
Dali jsme všechny naše síly dohromady a díky našemu online specialistovi, grafickému oddělení a také díky skvělé spolupráci s paní ředitelkou, jsme to opravdu zvládli a během týdne vytvořili krásný web www.englishandgarden.cz. Během tohoto jednoho týdne jsme stihli zpracovat i PPC bannery a spustit online kampaň na podporu této školičky.
Zákazník se rozhodl podpořit bilingvní školičku nejen online marketingem, ale i outdoor kampaní formou letáků a plakátů. Opět se na nás s touto zakázkou obrátili a během pár dní jsme celou zakázku zpracovali od grafického návrhu, tisku a dodání těchto tiskovin až přímo k zákazníkovi.
Zatím poslední formou spolupráce bylo grafické zpracování, tisk a výlep billboardových ploch v Hradci Králové s motivem bilingvní školičky na podporu tohoto projektu.
Jakub Vágner
reklamní poradce