Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Motúčko je elektricky poháněné zahradní kolečko, které vyrábí česká firma Isolit–Bravo s r.o.
„Spolupráce se skupinou BARTH začala nákupem 4 služebních vozů, kdy nám nabídli nejlepší ceny a podmínky, zároveň jsme navrhli a zrealizovali
polepy. Aktuálně máme od BARTH Reklamky zavedenou internetovou reklamu k našemu výrobku Motúčko, kde se díky znalostem a profesionálnímu
přístupu dostavili dost zajímavé výsledky a aktuálně tuto spolupráci rozšiřujeme. Věříme, že i poslední společný projekt, tvorba nového e-shopu,
dopadne dobře a budeme i nadále pokračovat v dobré spolupráci.„
Rostislav Cáb, Referent Sales and Marketing
Spolupráce započala roku 2019, kdy jsme realizovali první zakázku pro společnost Isolit-Bravo s.r.o., konkrétně se jednalo o polep firemních vozidel.
Po úspěšném polepu vozidel jsme společně se zákazníkem začali vymýšlet propagaci ojedinělého produktu, který má název Motúčko. Jedná se o formu různých koleček a vozíků, které jsou poháněny elektromotorem. Díky tomuto pohonu se v podstatě náklad veze „sám“ a uživatel jen koordinuje jeho směr. Motúčko už někteří uživatelé mohli znát z TV (Receptář prima nápadů) nebo z veletrhů a výstav. Viděli jsme tak obrovský nevyužitý potenciál v síle online marketingu formou placené PPC reklamy. Zákazník nikdy neměl zkušenost s touto propagací, a proto jsme začali pouze dvěma kampaněmi (textové, produktové) na Googlu. Po prvním měsíci jsme pomocí reklamy výrazně zvýšili tržby. To byl důvod k tomu, abychom reklamu rozšířili ze dvou na čtyři kampaně (+ bannerové a remarketing), a to nejen na Googlu, ale i na Seznamu.
Díky skvělé práci našeho online oddělení, správně nastaveným a optimalizovaným reklamním kampaním jsme za 9 měsíců klientovi zvýšili tržby v průměru o 70 % a toto číslo stále narůstá.
Přivést uživatele na e-shop pomocí reklamy je jedna věc, druhou věcí je to, abychom uživatele přivedli někam, kde se bude cítit dobře a vše pro něj bude přehledné. Proto jsme v rámci rozšíření reklamních kampaní zpracovali nový e-shop, který bude v nejbližších dnech spuštěn. Díky velmi dobrým výsledkům z reklamních kampaní v České republice jsme nově nastavili a spustili kampaně i pro Slovensko a do budoucna plánujeme zacílit i na další země, kde bychom chtěli dosáhnout podobných výsledků jako v Čechách. Dále je v jednání propagace na Heuréce a sociálních sítích.
Reklamní slogan Motúčka „Jedním stiskem jedu tryskem“ je pro naší práci výstižný, protože jsme za relativně krátkou dobu pomohli výrazně zvýšit
nejen tržby, ale také celkový brand a povědomí o tomto produktu.
Jakub Vágner
reklamní poradce