Úspěšná spolupráce v online světě s Triven s.r.o.
Pro společnost Triven s.r.o., specialistu na akumulační nádrže, jsme navrhli a vytvořili nový český e-shop eshop.triven.cz
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Dvouhodinová analýza vašeho webu,
PPC kampaní a sociálních sítí - ZDARMA. Akce platí do 20. 4. 2024
1. Zjistím, jak si váš web vede z pohledu SEO a zda správně v Google Analytics měříte poptávky nebo tržby.
2. Podívám se na něj ze všech stran a vytvořím konkrétní doporučení.
3. V případě potřeby vám vše osobně odprezentuji.
4. Máte zastaralý web, který není ani přizpůsobený pro telefony? Rád vám pomohu s jeho redesignem tak, aby splňoval všechny požadavky.
WEBOVÁ ANALYTIKA1. Jednotlivé kampaně zevrubně analyzuji a projdu jejich nastavení, sestavy, reklamy a klíčová slova.
2. Odhalím chyby a nedostatky.
3. Navrhnu doporučení, pomocí kterých získáte více zákazníků za méně peněz.
4. Získáte přehledný report, kde uvidíte odhalené problémy.
5. V případě potřeby report projdeme osobně nebo si můžeme domluvit školení, ve kterém vám vysvětlím, jak PPC kampaně fungují nebo jak je efektivně nastavovat.
6. Pomůžeme vám i s grafikou pro obsahovou síť. Za 4 900 Kč vytvoříme komplexní sadu bannerů pro Google i Seznam.
SPRÁVA PPC REKLAMY1. Provedu analýzu vašeho firemního profilu na Facebooku, Instagramu nebo LinkedInu.
2. Odhalím nedostatky technického a vizuálního nastavení profilu a navrhnu doporučení, která udělají váš profil atraktivnější.
3. Používáte u příspěvků modré tlačítko „Propagovat příspěvek“? tak pozor! Jedná se o základní chybu při tvorbě reklamních kampaní.
4. Navrhnu vám, jak dělat efektivnější kampaně. Případně vás zaškolím, abyste si mohli kampaně realizovat sami tak, aby vám přinášely nové zákazníky.
SPRÁVA SOCIÁLNÍCH SÍTÍ