Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Zpočátku se to může zdát jako nadlidský úkol. Najít spojení vhodné pro všechny. Pro nás to ale byla výzva, zrealizovat takový projekt.
Celou kolekci jsme navrhli a produkovali sami. Rádi testujeme nové možnosti, materiály, nové střihy a originální doplňky. Hledali jsme maximální kvalitu, originální vzhled a komfort pro každého. A návrhů byly spousty...
Byla středa, přibližně před rokem odpoledne, kdy jsme se sešli poprvé nad nelehkým úkolem. Navrhnout pro celou naši skupinu firemní dress code. Zadání znělo: potřebujeme košile, kravaty, mikiny, saka, polotrika a bundy, dámské šaty a kšiltovky.
Všemi částmi se musí propojit společné prvky, ukázat silnou identitu společnosti.
Mnohdy se stane, že je spousta návrhů a vizuálů, ale žádný není dle představ celé skupiny, která má tento projekt na starosti. Našim grafičkám Pavle a Lence se to ovšem moc povedlo, téměř na první pokus. Už první návrhy nás nadchly. Pak se jen upravovalo podle toho, co jde a nejde vyrobit, co je a není vhodné.
Po schválení vizuálů jdeme vzorovat unikátní kousky a těšíme se, až spatří světlo světa. Hledali jsme ty nejlepší materiály, pohodlné, praktické a funkční. Navrhli jsme si i vlastní vzor látky na košile, vymysleli jsme, kam všude dokážeme zakomponovat naši krásnou duhu, která je velkým symbolem celé skupiny BARTH.
Jaké další netradiční prvky v podobě silikonových labelů vyrobíme a kam je umístíme? Mnohdy jsme si připadali jako v hodinách ,,výtvarné výchovy“, kdy jsme vystřihovali z papíru různé náhledy, loga, labely a dávali na trička a mikiny, abychom si to představili v reálu. Někdy to byla zábava, jindy beznaděj, že to nepůjde vyrobit tak, jak jsme si vysnili.
Máme připraveny látky, střihy i doplňky. Dáváme se do práce. Od každého necháváme vyrobit jeden jediný kus, který se bude testovat přímo na vedení společnosti. Uvidíme, zda látka vydrží zátěž působenou praním a běžným nošením, zda barevné knoflíčky zůstanou krásné jako při našití…
Tak rozsáhlá kolekce s sebou přináší spoustu úskalí, schvalovacích procesů a komplikací. Někdy chvíle radosti, jak je vyrobený vzorek povedený a někdy chvíle smutku, že to není vůbec ono, že duha kolem zipu se nám kroutí a silikonový label nemá ty správné barvy. To vše nás vždy posunulo dál a téměř po roce jsme v cíli. Máme připravenou finální výrobu všech kousků našeho firemního oblečení.
Poslední velikostní zkoušky všech zaměstnanců a jdeme do výroby. Jsme si jisti, že jsme vybrali dobře.
Pavel Formánek
obchodní ředitel